וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך מרמרי ימונה לעורך "העין השביעית"

22.8.2012 / 12:13

מרמרי, לשעבר עורך "הארץ" המשמש כיום כמנכ"ל עמותת "ישראלים להצלת הדמוקרטיה", יחליף את עוזי בנזימן אשר הודיע הבוקר על פרישתו

עורך עיתון "הארץ" לשעבר חנוך מרמרי ימונה לעורך הראשי של "העין השביעית" במקומו של עוזי בנזימן. מרמרי, אשר ייכנס לתפקיד בחודש נובמבר, משמש כמנכ"ל עמותת "ישראלים להצלת הדמוקרטיה" ולאחרונה התמודד על תפקיד נשיא האקדמיה לאומנות ועיצוב בצלאל, אולם הסיר את מועמדותו.

עוזי בנזימן הודיע הבוקר לחברי מערכת "העין השביעית" כי על אף פרישתו ימשיך לקחת חלק בפעילות האתר. בנזימן ייסד את "העין השביעית" בשנת 1996 ככתב עת דו חודשי, ובמרץ 2008 הפך העיתון לאתר אינטרנט והדפסתו הופסקה. "זו הייתה יוזמה ייחודית וחסרת תקדים בעולם התקשורת (לא רק בישראל): עיתונאים פעילים, מכלי תקשורת מתחרים, הממשיכים בעבודתם השוטפת, נרתמו להוצאה לאור של כתב-עת ביקורתי על תפקוד התקשורת, שהם חלק ממנה, כשהם מסתמכים על המוניטין שרכשו במרוצת שנות עבודתם ועל יכולתם לכנס תחת קורת גג אחת את מיטב הכותבים בתקשורת הישראלית", נכתב באתר, הממומן על ידי המכון הישראלי לדמוקרטיה ובית הספר לתקשורת של המכללה למנהל.

חנוך מרמרי כיהן כעורך "הארץ" בין השנים 1991 ל-2004. לאחר מכן שימש כראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. הוא נמנה על מייסדי המקומון "העיר" ושימש גם כעורכו הראשי, כמו כן פרסם במשך שש שנים טור קבוע במגזין התל-אביבי "טיים אאוט". את תגובתו הבוקר לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully