וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפה החדש של רוביק

27.8.2012 / 12:02

עמוס שביט עוזב את "ידיעות אחרונות", זאת לאחר שזכה במכרז לתפקיד ראש מערך ההסברה המיתוג והיח"צ של עיריית באר שבע – כך נודע לוואלה! ברנז'ה

עיתונאי "ידיעות אחרונות" עמוס שביט עוזב את העיתון סופית, זאת לאחר שזכה במכרז לתפקיד ראש מערך ההסברה, המיתוג והיח"צ של עיריית באר שבע – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בתחילת השנה הודיע שביט על פרישתו מ"ידיעות אחרונות" לטובת תפקיד דובר ויועץ התקשורת של שר התחבורה ישראל כץ אך עזב את התפקיד לאחר שבוע בלבד וחזר לכתוב במוסף "7 ימים".

שביט שימש בחמש השנים האחרונות בתפקידים שונים ב"ידיעות אחרונות" בהם מלבד כתב במוסף "7 ימים", גם שימש כעורך מוסף "24 שעות סופ"ש", כתב טורי דעה ועורך מוספים מיוחדים. קודם לכן שימש שביט כתב מקומוני מעריב באזור השרון והיה העורך האחראי על זמן נתניה, זמן חדרה וזמן השרון. כמו כן ערך בעבר את מגזין "מעריב לנוער".

בפברואר השנה הוא מונה לתפקיד דובר ויועץ התקשורת של שר התחבורה ישראל כ"ץ, תפקיד שלא אויש במשך כחצי שנה מאז עזב אותו אילן לייזרוביץ' שמילא אותו במשך כשלוש שנים. לאחר שלא הועברה לו חפיפה מסודרת לקראת כניסתו לתפקיד ובעקבות כמה משברים תקשורתיים שפרצו בתחום התחבורה, הודיע השר לשביט כי הוא מושך את המינוי והוא ניתן לרועי פליישמן. בראיונות לתקשורת הביע שביט חשש כי לא יהיה באפשרותו לחזור בעקבות הפרשה ל"ידיעות אחרונות", אולם הוא חזר לכתוב בעיתון באופן מצומצם.

עמוס שביט מסר הבוקר לוואלה! ברנז'ה: "באר שבע עוברת בימים אלה מהפך היסטורי, ודי בסיור קצר ברחבי העיר כדי להבין שמדובר בבירת ההזדמנויות של ישראל. אחרי שנים ארוכות בעיתונות הישראלית, לאחר שביצעתי כמעט כל תפקיד אפשרי בתחום, התעורר בי חשק אדיר להיות בין אלה שהופכים את בירת הנגב למרכז החדש והתוסס של ישראל".

"אני מתכוון להזמין את מובילי דעת הקהל בישראל לבוא לכאן, לסיור בעיר, כדי לחזות בפלא: במוזיאון המדע הייחודי שעומד להיפתח, במרכז המבקרים המושקע ובמלון הבוטיק שעתידים למשוך לכאן תיירות, בפארק ההייטק שכבר הפך ללהיט עולמי, באמפיתיאטרון הענק שעומד לשים את קיסריה בכיס הקטן, באגם שנבנה, בפארק הגדול בישראל שבחלקו כבר נבנה, בפארק האקסטרים היחיד מסוגו, בשכונות היוקרה, בשיקום העיר העתיקה ובעוד אלפי פרויקטים שיהפכו את בירת ההזדמנויות למקום הכי אטרקטיבי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully