וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: גמר "הישרדות VIP" עם 32.9%

30.8.2012 / 9:09

מדובר בגמר השני הנצפה ביותר של התכנית מאז עלתה לשידור בערוץ 10, וברגע השיא נרשם פיק צפייה של 38.7%. המשדר אמש היה בסימן מחאת עובדי הערוץ נגד סגירתו

גמר "הישרדות VIP" אמש (רביעי) רשם רייטינג ממוצע של 32.9%, והוא הגמר השני הנצפה ביותר של התכנית מאז עלתה לשידור בערוץ 10. נתון הרייטינג של הגמר אתמול הוא הגבוה ביותר לפרק בעונה הנוכחית של התכנית שהגיעה אתמול לסיומה עם זכייתו של איתי שגב במקום הראשון – וברגע השיא נרשם פיק צפייה של 38.7%.

לשם ההשוואה, גמר "הישרדות איי קמרינס" רשם בשנה שעברה רייטינג ממוצע של 20.9%, לפני רשם גמר "הישרדות אולסטרס" נתון נמוך של 16.7%. גם הנתון הגבוה אתמול לא משחזר את נתון גמר העונה הראשונה של "הישרדות" שרשם 36%.

גמר "הישרדות VIP" היה אמש בסימן מאבק ההישרדות של ערוץ 10 ופעילות המחאה וההסברה של עובדי הערוץ, ומתוך הקהל בלטו שלטי מחאה שקראו לראש הממשלה להתערב. במהלך הפסקת הפרסומות הוקרנה שקופית מיוחדת ובה פנייה לראש הממשלה, ולפי נתוני הרייטינג צפו בה אמש 900 אלף צופים.

"היום שהיה" בשיא של 20% צפייה

נתוני הצפייה הגבוהים של גמר "הישרדות VIP" הביאו לשבירת כמה שיאי רייטינג בערוץ 10 בהמשך ערב השידורים: "היום שהיה" ששודרה אחרי הגמר רשמה נתון של 20% - שיא רייטינג לתכנית של ארבע השנים האחרונות. "לילה כלכלי" ששודרה אחריה רשמה 13.7%, הנתון הגבוה ביותר שלה מאז עלתה לשידור בערוץ 10. נתון גבוה פי שניים מהממוצע גם ל"צינור לילה" שרשמה אתמול 8.7%.

בערוץ 2 אתמול, ערב שידורים של רשת, שידורים חוזרים של "אחד נגד מאה" עם נתון של 11.6% ושל "המיוחדת" עם 4.9%. "מי בא לארוחת ערב" אתמול עם נתון של 3.9%.
מהדורת החדשות של ערוץ 10 עם רייטינג גבוה מהממוצע אתמול של 14.9%, עדיין מפסידה למהדורת חדשות 2 שרשמה נתון של 18.4%. מהדורת "מבט" אמש עם 4.3%.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully