וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה בן-דוד מונתה לעורכת הראשית של "ספריית מעריב"

30.8.2012 / 11:00

בן-דוד תחליף את דני דור ששימש בתפקיד בתשע השנים האחרונות, והוא יפרוש מהקבוצה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך תסיים בן-דוד את תפקידה כעורכת מגזין "את", שנה מאז מינויה

אביה בן-דוד מונתה לעורכת הראשית של "ספריית מעריב", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-דוד תחליף בתפקיד את דני דור ששימש בתפקיד בתשע השנים האחרונות, והוא יפרוש מהקבוצה. בכך תסיים בן-דוד את תפקידה כעורכת מגזין "את" – שנה מאז מינויה.

לפי גורמים ב"מעריב", מי שצפוי להחליף את בן-דוד ולהתמנות לעורך "את" הוא שחר שריג, ששימש עד עתה כסגן העורך. שריג הגיע למגזין ביחד עם בן-דוד מהמגזין "שמנת", שם שימש כעורך התרבות. עם מינויה של בן-דוד לתפקיד עורכת "את", תוך החלפתה של עופרה מזרחי שעברה לערוך את המגזין השבועי "סגנון", נערך גם שינוי בתדירות התפוצה של המגזין והוא הפך מדו-שבועון לירחון והחל להתמקד בעיקר באופנה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בשבועות האחרונים נערכו קיצוצים כבדים בתקציב מגזין "את", זאת כחלק מהליך קיצוצים כולל יותר בכלל קבוצת "מעריב". לפי גורמים במגזין, לקראת הגיליון האחרון נערך קיצוץ דרסטי במשכורות העובדים. לחלק מהפרילאנסריות קוצצה המשכורת האחרונה בשיעור של עד מחצית, ועשרות אחוזים קוצצו גם ממשכורות עובדי המערכת. מערכת ההפקה של העיתון עברה תהליך של התייעלות, אשר כלל בין היתר גם קיצוץ בתקציבי ההפקה.

בשנת 2011 עמדה התפוצה של "את" על 3.9%, נתון ששיקף מגמת עלייה מהשנה הקודמת. כיוון שהמגזין הפך לירחון לא קיימים נתונים רשמיים באשר להיקף התפוצה שלו והוא לא נכלל בסקר TGI האחרון.

אביה בן-דוד בחרה שלא להתייחס לידיעה, דני דור אישר כי הוא צפוי לסיים את תפקידו. מ"מעריב" לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully