וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפץ: "דנקנר יעשה הכל שהעיתון ימשיך להתקיים"

שירות גלובס

2.9.2012 / 9:54

בראיון לגלי צה"ל אמר עורך מעריב: "יש כאן כ-2,000 עובדים. אני לא יכול להגיד כמה יפוטרו ואני לא יכול לומר מתי ואיך זה יקרה. זה עסק שנמצא בסכנה"

ניר חפץ, עורך מעריב, התייחס הבוקר בראיון לגלי צה"ל לדוחות האחרונים של העיתון, להפסדים הכבדים, ולפעולות של נוחי דנקנר להצלת העיתון.

חפץ אמר בתחילת דבריו כי "סימנו את הכיוון הדיגיטלי כבר לפני כמה חודשים. זה לא משהו שהתחיל אתמול. אם יהיה למעריב חמצן אז תהליך המעבר למהדורה דיגטלית יהיה איטי יחסית אבל אם לא יהיה לו חמצן זה יהיה מהיר".

"יש אנשי עסקים בארץ שעדיין מאמינים בכלי התקשורת. לפני כשנה כשאי.די.בי רכשה את השליטה ב"מעריב" היה ברור שהעיתון יעבור תהליך מסויים אבל בשנה הזאת קרו דברים במשק ובעולם וכעת ברור שלבעלי השליטה קשה יותר להזרים כספים".

- מה המשמעות במעבר לדיגיטלי?

"יש כאן כ-2,000 עובדים. אני לא יכול להגיד כמה יפוטרו ואני לא יכול לומר מתי ואיך זה יקרה. אין לי יכולת לתת נתונים אבל אם יש משהו צריך להדיר שינה מעיננו זה שבעיתון יש הרבה מאוד אנשים קשי יום וזה עומד לנגד עיני הנהלת העיתון".

- לנוחי דנקנר יש בעיות בעסקים האחרים שלו. עד כמה הוא מחויב ל'מעריב'?

"מנהיגות בכלל וגם מנהיגות עסקית נמדדת בתקופות כאלה. המנהיגות שמגלה נוחי דנקנר גם בקבוצת אי.די.בי וגם ב'מעריב' היא יוצאת מגדר הרגיל. הוא שחרר הודעה שיעשה הכל כדי לדאוג לכספי המשקיעים ואני חושב שהוא יעשה כך גם ב'מעריב'".

- האם לא ירחק היום שנקום בבוקר ונשמע שאין יותר 'מעריב'?

"קשה לי לנבא את העתיד. זה עסק שנמצא בסכנה. מה שמפריד בין 'מעריב' לבין סגירה זה מה שאמרנו בשאלה הקודמת - נוחי דנקנר. והוא עושה הכל על מנת שהעיתון ימשיך להתקיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully