וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הניו דיגיטל של מעריב מוני ברוש פורש

5.9.2012 / 10:27

ברוש, אשר שימש בפועל גם מנהל הפעילות של אתר NRG, הודיע לדירקטוריון החברה על התפטרותו בתום שנה בתפקיד; ישמש כסמנכ"ל ניו מדיה באימג'ין מדיה

על רקע מעבר העיתון לדיגיטל, מנהל הפיתוח העסקי של מעריב ואתר NRG, מוני ברוש, הודיע לדירקטוריון החברה על התפטרותו. ברוש מונה לסמנכ"ל ניו מדיה ופיתוח עסקי ב'אימג'ין מדיה' - חברת התקשורת של אבי בר, לשעבר מנכ"ל ערוץ הספורט. במסגרת תפקידו יהיה ברוש אחראי על פעילויות ניו מדיה חדשות ויוביל את הפעילות העסקית של החברה, לרבות השקעות במיזמי תקשורת, טכנולוגיה ותוכן.

ברוש מונה לתפקיד במעריב לפני כשנה בלבד במסגרת סבב מינויים שערכה ההנהלה הנוכחית. עד למינויו של ברוש פעל NRG ללא מנהל מאז פרש מהתפקיד איל סלוניקי, ששימש מנכ"ל זרוע הדיגיטל של מעריב. ברוש הוגדר, כמו מנהלים אחרים – "מנהל פעילות" ולא מנכ"ל.

ברוש שימש בעבר כסמנכ"ל המסחר והפיתוח העסקי של קבוצת RGE והיה אחראי על הפעילות המסחרית והעסקית של הניו מדיה בערוצים השונים של הקבוצה, בהם ערוצי הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ לוגי ואז גם ערוץ 8. בקבוצת מעריב מונה ברוש לתפקיד שלא היה קיים קודם לכן, שמטרתו הייתה חיזוק האחיזה של קבוצת מעריב בזירה הדיגיטלית – בטרם הוחלט על סגירת העיתון היומי המודפס ומעבר לפעילות אינטרנט כמעט מלאה. את תפקידו ב-NRG יסיים בסוף החודש הקרוב, וטרם נודע מי יחליפו.

את תגובתו הבוקר לא ניתן היה להשיג. ממעריב טרם התקבלה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully