וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספי שקד עוזב את משרד הפרסום דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ'

6.9.2012 / 9:24

שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד. שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה" ‏

פחות משנה לאחר הצטרפותו של הפרסומאי ספי שקד למשרד הפרסום דרורי-שלומי מגיע הרומן לקיצו: ל"גלובס" נודע כי שקד יעזוב את המשרד וייצא לדרך חדשה. החלטה סופית על כך התקבלה אתמול. עוד נודע כי בדרורי- שלומי מצויים במו"מ מתקדם עם אחד מאנשי הקריאייטיב הבכירים בענף במטרה לצרפו למשרד כסמנכ"ל קריאייטיב. עם זאת איש הקריאייטיב שיצורף לא צפוי להפוך לשותף במשרד.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", שקד הצטרף לדרורי-שלומי לפני מספר חודשים ועם הצטרפותו הפך שם המשרד לדרורי-שלומי-שקד. הוא אמור היה לקבל כמות משמעותית של מניות שתהפוך אותו בתוך פרק זמן לא ארוך לשותף שווה לטובית שלומי ויורם דרורי וקבוצת ‏BBDO‏ בסוף התהליך אמור כל אחד מהצדדים להחזיק ב-25% מהמשרד.

כבר לאחר החתימה התקבל החיבור בין שקד לאנשי דרורי-שלומי בהרמת גבה שכן גם ברמה הפרסונאלית וגם ברמה המקצועית נתפסו השותפים החדשים כמנוגדים לגמרי זה לזה ולא מעט אנשים בענף הביעו סקפטיות לגבי היתכנות חיבור כזה לאורך זמן.

דרורי-שלומי הוא משרד פרסום סולידי שנמצא בבעלות שני אנשי פרסום ותיקים, טובית שלומי ויורם דרורי וקבוצת ‏BBDO‏ העולמית, שמחזיקה בו 30%. בשנתיים האחרונות נעשו במשרד כבר שני ניסיונות למנות מנכ"לים אך הניסיונות לא צלחו. המשרד שנחשב באופן מסורתי לבינוני- קטן הראה עד לפני כשנה ביצועים יפים וגידול דו ספרתי בהיקפיו.

שקד, אחד מהאנשים היותר צבעוניים בתעשיית הפרסום, בא במקור מתחום הקריאייטיב ועבר מספר תחנות בענף הפרסום: הוא החל את דרכו בראובני-פרידן ועזב את המשרד לטובת תפקיד בכיר ביהושע ‏TBWA‏, משרד שבו הוא אמור היה לקבל מניות. אך לאחר שלוש שנים הוא חזר לראובני בתפקיד מנהל קריאייטיב ראשי. לאחר שלא הסתדר עם מי שכיהנה אז כמנכ"ל המשרד, סיגי אשד, הוא פרש ובחר להצטרף לענבר-מרחב משרד צעיר יחסית שהיה קיים אז פחות מחמש שנים.
לפני כשנה עזב שקד את ענבר מרחב שקד ובחן את המשך דרכו המקצועית. כאמור לפני חמישה חודשים הוא הצטרף לדרורי שלומי אך דווקא בזמן שהמציאות לא האירה פניה לענף הפרסום או למשרד.

הן השותפים בדרורי שלומי והן שקד אישרו את הידיעה. יורם דרורי אמר בתגובה כי "החברות וההערכה לספי נשארים בעינם. אנו מעריכים מאוד את יכולותיו ומודים לו על תקופה מרתקת ומלאת ענין".

שקד אמר בתגובה: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום במתכונתם המוכרת, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • ספי שקד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully