וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה מעבר לפינה: רון גרנות ידברר את רחוב שינקין

6.9.2012 / 12:45

גרנות, לשעבר עיתונאי ב"כלכליסט", יטפל בקמפיין לרחוב שמטרתו להחזיר את שינקין לימיו הגדולים בתקופת שנות השמונים והתשעים ולהפוך אותו ל"שדרת קניות"

ועד בעלי העסקים שברחוב שינקין התל-אביבי חתם השבוע על טיפול בניהול קמפיין תקשורתי עם איש יחסי הציבור, רון גרנות. הוועד, המייצג כמאה מחנויות הרחוב, הוקם במטרה למנף את סיום שיפוץ הרחוב שעלותו מסתכמת בכ-30 מיליון שקלים מתוך מטרה להחזיר את שינקין לימיו הגדולים בתקופת שנות השמונים והתשעים ולהפוך אותו ל"שדרת קניות". בימים הקרובים יושק עמוד הפייסבוק הרשמי של הרחוב ובעתיד צפויה להשיק אפליקציה ייחודית לרחוב אשר תיתן מענה לצרכן הישראלי.

במסגרת הקמפיין, עיריית תל אביב תקיים בקרוב אירוע פתיחה לרחוב שיפתח סדרה של אירועים דומים, זאת לצד מגוון פעילויות שידמו את הרחוב להתנהלות של חברת ניהול בדומה לשווקים הגדולים בעולם ויוציאו לפועל סייל רוחבי על כל החנויות, הנפקת כרטיס מועדון, שוק אוכל, חפש את המטמון, ועוד. בחודשים הקרובים צפויות להיפתח בשינקין למעלה מ- 40 חנויות קונספט חדשות.

גרנות שימש עד לפני כשנה כעיתונאי בעיתון "כלכליסט" מבית ידיעות אחרונות, ואז חצה את הקווים לטובת שותפות במשרד יחסי הציבור "ליבוביץ גרנות תקשורת שיווקית".

  • עוד באותו נושא:
  • רון גרנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully