וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של ספטמבר: דניאל בירנבאום - מנכ"ל SodaStream העולמית

12.9.2012 / 10:24

איגוד השיווק הישראלי: "הבחירה בבירנבאום נעשתה בזכות המהפך שהובילה החברה, שבמרכזו שינוי התפיסה הצרכנית בתעשיית המשקאות הקלים העולמית"

דניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת SodaStream העולמית, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש ספטמבר. על פי האיגוד, "הבחירה בבירנבאום נעשתה בזכות המהפך שהובילה החברה שבמרכזו שינוי התפיסה הצרכנית בתעשיית המשקאות הקלים העולמית".

חברת SodaStream העולמית מנוהלת על ידי בירנבאום זה כ-5 שנים, אשר על פי איגוד השיווק, "במהלכן הצליח, באמצעות אסטרטגיה שיווקית נמרצת, להפוך חברה 'גוססת' לאחת מהחברות הישראליות הצומחות והמצליחות בעולם. בתוך כך", מדגישים בארגון, "במהלך השנה האחרונה, הוביל בירנבאום מהלכים שיווקיים רבים שהביאו לחיזוק ומיצוב המותג בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקאי בפרט. הוא הטמיע שיתופי פעולה אסטרטגיים עם רשתות ענק קמעונאיות דוגמת Walmart, Target, Macy’s, Bed Bath and Beyond וחבר למותגים עולמיים כגון Food Kraft. הוא השקיע בחדשנות ובעיצוב המוצר תוך שיתוף פעולה עם מעצבי-על כמו Karim Rashid and Yves Behar".

בנובמבר 2010 הוביל בירנבאום את אחת ההנפקות המוצלחות ביותר בהיסטוריה הישראלית, כשהנפיק את SodaStream בנסדא"ק בשווי 336 מיליון דולר. מאז צומחת החברה בקצב מסחרר ושווי השוק שלה הנוכחי כ-800 מיליון דולר. ברבעון השני של 2012 דיווחה החברה על הכנסות שיא שהסתכמו ב-103 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם למניה עלה ב-37% ועמד על 0.52 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully