וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלושים מתמיד: מה קיבלו עובדי הענף לחג?

13.9.2012 / 13:46

איזה זכיינית פרגנה בסכום הגבוה ביותר, כמה קיבלו עובדי ישראל היום, ואיך השפיע המשבר על השי שחילקו במעריב ובערוץ 10. וגם, איזה גוף תקשורת הסתפק השנה בכרטיסים לסרט?

עובדי ענף התקשורת יוצאים לחופשת החג באחת התקופות הסוערות שידעו בשנים האחרונות – משכורות שלא משולמות בזמן, קיצוצים בהוצאות ומהלכי פיטורים שצפויים בגופי המדיה הגדולים עם תום תקופת החגים. כמדי חג, וואלה! ברנז'ה מביאה לכם את הסקירה המסורתית של המתנות שהוענקו, לפחות ברוב מקומות העבודה בתעשייה. חג שמח.

טלוויזיה: עובדי רשת עם 500 שקלים; בערוץ 10 לא יקבלו שי

"חרב האיום הקיומי עוד לא הוסרה מצווארנו", אמר לעובדי ערוץ 10 המנכ"ל כאשר עדכן אותם בהרמת כוסית כי השנה לא יקבלו שי לחג. בזכייניות ערוץ 2 מנגד המצב יותר טוב: חג שמח לעובדי רשת עם תלושי קנייה על סך 500 שקלים, עובדי קשת מקבילים תלושים על סך 300 שקלים. בחברת החדשות של ערוץ 2 מקבלים העובדים תלושים על סך 400 שקלים, ועובדי הערוץ הראשון נהנים פעמיים: תלושים על סך 495 שקלים מהנהלת רשות השידור, ועוד 600 במתנה מוועד העובדים.

ערוץ 9 יעניק לעובדיו תלושי קנייה על סך 250 שקלים. ועובדי "ענני תקשורת" בערוצי הלייף-סטייל וב-MTV יקבלו תלושים על סך 350 שקלים. חברת RGE המפעילה את ערוץ הספורט וערוץ הילדים תעניק לעובדיה תלושים על סך 350 שקלים, נוסף ליום כיף לעובדי החברה. עובדי חברת הלוויין YES קיבלו תלושים על סך 200 שקלים, עובדי HOT לעומתם מקבלים את השי המרכזי בראש השנה ולא בפסח, ובחג הזה הם יחגגו עם תלושים על סך 550 שקלים. וכמה מקבל הרגולטור? עובדי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו יקבלו השנה תלושי קנייה על סך 400 שקלים.

עיתונים: ב"ישראל היום" חילקו 400 שקלים; במעריב לא קיבלו דבר

עובדי קבוצת ידיעות אחרונות ובהם גם עובדי כלכליסט והמגזינים יקבלו, כבכל שנה, תלושים על סך 200 שקלים. ההבדל הוא שעד שנה היו אלה תלושי קנייה בשופרסל, השנה יעשו העובדים את הקניות ברשת "מגה". עובדי הארץ ודה מרקר קיבלו כרטיס "רב-קארד" טעון בסכום של 300 שקלים. בישראל היום קיבלו העובדים תלושים כלליים על סך 400 שקלים, להם צורף גם ספר בישול. עובדי מעריב לא יקבלו בחג הנוכחי אף שי.

עובדי גלובס קיבלו השנה כרטיס קנייה בסך 200 שקל ברשת הקוסמטיקה "אפריל". במקור ראשון קיבלו העובדים תלושים על סך 300 שקלים. עובדי "עכבר העיר" כשאר עובדי רשת שוקן קיבלו "רב-קארד" על סך 300 שקלים, ולעובדי טיים אאוט נשלחה רשימת מתנות מהן התבקשו לבחור: מסט מצעים ותלושים לרשת סוהו ועד לארוחות במסעדות התל-אביביות מונטנגרו וקפה נואר.

רדיו: עובדי "קול ישראל" עם 495 שקלים; בגל"צ יסתפקו בסרט זוגי

עובדי קול ישראל מקבלים השנה מהנהלת רשות השידור תווים על סך 495 שקלים, ומוועד עובדי הרדיו יוענקו להם תווים נוספים על סך 150 שקלים ויומני שנה. בגלי צה"ל אמורים האזרחים עובדי צה"ל לקבל תלושי קניה, אולם בשל סכסוך העבודה עם משרד הביטחון הודיע ועד העובדים כי לא יחולקו השנה תווים – ובמקום זה קיבלו העובדים כרטיס זוגי לקולנוע.

עובדי רדיו תל אביב יקבלו תלושי קנייה על סך 200 שקלים ולהם צורף מארז יינות ושוקולד יוקרתי. רדיו חיפה יעניק לעובדיו תלושי קנייה הנעים בין 350 ל-200 שקלים על פי הוותק בארגון. תחנת קול ברמה תעניק לעובדיה תלושי קנייה על סך 300 שקלים, וברדיו אקו 99 יעניקו לעובדים תלושים על סך 250 שקלים. ב"רדיו ללא הפסקה" מחלקים השנה תלושי קנייה על סך 250 שקלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אינטרנט: ynet עם 200 שקלים; בנענע10 קיבלו תלושים למסעדה

עובדי ynet ואחיו Xnet מקבלים גם השנה תלושים על סך 200 שקלים. באתר נענע10 קיבלו תלושים על סך 300 שקלים למסעדת "רק בשר", וב-NRG לעומתם לא מחלקים השנה שי לחג. עובדי אתר מאקו של הזכיינית קשת קיבלו השנה תלושי חג על סך 300 שקלים, כמו גם עובדי אתר הספורט ONE. אנחנו בוואלה! קיבלנו תלושים על סך 350 שקלים. תודה.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully