וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמני מעריב הסכימו לדרישות הוועד: השביתה ביום שלישי תבוטל

23.9.2012 / 20:30

ועד עיתונאי מעריב הודיע הערב כי נענה לבקשת עו?ד נס, המחזיק בסמכויות ההנהלה של העיתון, "לתת הזדמנות לעבודה משותפת עימו"; ח"כ שאמה יכנס את ועדת הכלכלה לדון במשבר

הפסקת אש זמנית בגזרת מעריב: הערב נפגשו נציגי הוועדים בעיתון עם הנאמנים, עורכי הדין שלמה נס וירון ארבל - המחזיקים החל מהיום, בהתאם להחלטת בית המשפט, בסמכויות ההנהלה והדירקטוריון - והחליטו לבטל את השביתה שתוכננה ביום שלישי בבוקר, ערב יום כיפור.

"עו?ד נס פנה אלינו בבקשה לדחות את השביתה ולתת הזדמנות לעבודה משותפת עימם, לטובת עתיד העיתון ולטובת העובדים היום ובהמשך הדרך", כתב הוועד במכתב שהוציא בתום הפגישה, בו נימק את ההחלטה. "בסוף הפגישה נענו הנאמנים לדרישותינו המקדמיות: המשך העסקתם של כל העובדים בתקופת הקפאת ההליכים תהיה באותם תנאי עבודה ושכר. כל שינוי יעשה אך ורק בהסכמת נציגות העובדים. כמו כן יועברו בהקדם כל הנתונים שיתבקשו על ידי באי כוחנו, כפי שהובטח ולא קוים על ידי ההנהלה הקודמת. עובדים אשר ירצו להפסיק את עבודתם בעיתון יוכלו לקבל מכתב פיטורים, וזאת מבלי לפגוע בזכויותיהם".

בוועד הודיעו עוד, כי לא יועברו נתונים כלשהם או חוות דעת על עובדים לשלמה בן צבי או לכל רוכש פוטנציאלי אחר. ההחלטה על כך התקבלה לאחר שהוועד הגיש היום בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, למתן הוראה למניעת העברת שמות עובדים מומלצים לשלמה בן צבי לטובת המשך העסקה. "יש להדגיש שצעד זה לא נועד לפגוע בבן צבי עצמו, אלא רק להגן על הזכויות של כולנו ולמנוע מערכת של הפרד ומשול", הסבירו את הצעד, אשר פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

"כולנו נמשיך לעבוד ולשמר את מעריב כעיתון וכאתר פעיל, בועט וחי, וזאת במקביל להמשך מאבקנו מול נוחי דנקנר ועופר נמרודי בדרישה לקבל את מלוא הזכויות שלנו, ובמקביל למאבק להצלת מעריב ומקומות העבודה של כולנו", ציינו בהמשך. בהתאם לכך, ההפגנה שתוכננה למחר מחוץ למשרדי "הכשרת היישוב" בדרישה שגם עופר נמרודי ייקח חלק בכיסוי "הבור הכלכלי" של העיתון, תתקיים.

בתוך כך, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת כרמל שאמה-הכהן הודיע הערב, כי יכנס את הוועדה ביום חמישי הקרוב לדון בנושא קריסת מעריב והבטחת זכויות העובדים. לדיון הוזמנו בעלי העיתון, רוח החברה, מבקר החברה, נציגי העובדים, משרד התמ"ת ואגף שוק ההון והחיסכון הפנסיוני. לדבריו, ?לדיון הוזמנו כל הנוגעים בדבר לספק תשובות לשאלה: איפה הכסף?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully