וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה בגל"צ: יעקב אילון יגיש את "מה בוער"

23.9.2012 / 22:32

עובדי התחנה הצבאית שאינם חיילים, ביניהם רזי ברקאי, ישבתו מחר בין השעות 9:00 ל-11:00 במסגרת מאבק אזרחים עובדי צה”ל וסכסוך העבודה עליו הכריזו אל מול משרד הביטחון

שביתה גם בגל"צ: עובדי התחנה הצבאית שאינם חיילים ישבתו מחר בין השעות 9:00 ל-11:00, זאת במסגרת מאבק אזרחים עובדי צה"ל וסכסוך העבודה עליו הכריזו אל מול משרד הביטחון. במהלך השעות הללו יתקיימו אסיפות הסברה, ואזרחים ישבתו למעשה בכל זרועות צה"ל. שעות השביתה בגלי צה"ל הן בשעות שידור "מה בוער" בהגשת רזי ברקאי, אשר לא יגיש את התכנית מחר עקב העיצומים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי במקומו יגיש את התכנית יעקב אילון.

ארגון עובדי צה"ל מאורגן במסגרת הסתדרות העובדים, והעיצומים מקבלים גיבוי מלא מהיו"ר עופר עיני. בגלי צה"ל ובגלגלצ משתייכים לארגון הן טכנאי התחנה והן עיתונאים, עורכים ומגישים דוגמת מיכה פרידמן, אהוד גרף, אבשלום קור ועודד לוינסון – ואם יחליט על כך הארגון הארצי עלולים האזרחים לשבש את שידורי התחנה באופן ניכר או אף להשבית אותם כליל.

עשרות האזרחים עובדי גלי צה"ל, כמו שאר האזרחים בצבא, טוענים כי הם נמצאים בתחתית השכר ביחס לשאר עובדי מערכת הביטחון וטוענים לשחיקה מתמדת בשכרם. "אנו מתכוונים להיאבק על זכויותינו הצודקות ללא פשרות מול מערכת הביטחון ומשרד האוצר, נגיע לוועדת חוץ וביטחון, לוועדה לביקורת המדינה, ולכל מקום אחר אשר נדרש", מסר משה פרידמן, יו"ר ארגון עובדי צה"ל. "אסיפות הסברה הללו הינם סימן לבאות אשר יאותתו למערכת הביטחון ולאוצר שאנו נחושים לנהל מאבק עיקש עד השגת דרישותינו הצודקות בתחומי השכר, הרווחה ומעמד עובדי צה"ל".

בגלי צה"ל אישרו כי יעקב אילון יגיש מחר את התכנית במקום רזי ברקאי, והדגישו כי בזמן היעדרות העובדים ייעשו כל מאמצים על מנת שלא ייפגעו השידורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully