וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיגיטל של כלכליסט נחשף: יוצע במחיר של 75 דולר לשנה

24.9.2012 / 11:41

אפליקציית האייפד של העיתון תושק באופן רשמי באמצע החודש הבא ותכלול חומת תשלום. בתקופה ההשקה יציעו בעיתון הכלכלי קריאה של עד 100 כתבות בחינם

מהדורת האייפד של "כלכליסט" תושק באופן רשמי ב-15 באוקטובר. בסוף השבוע האחרון החלו בעיתון הכלכלי בהשקה "שקטה" של המהדורה בגרסת ההרצה, זאת לקראת ההשקה הרשמית שתתבצע בוועידת המובייל 2012 שיערוך העיתון ביחד עם מכון הייצוא.

אפליקציית האייפד של "כלכליסט" מבוססת על המהדורה המודפסת של העיתון בשילוב תכנים מאתר האינטרנט, והיא תכלול תכנים שיעלו בה באופן בלעדי כמו כתבות וידאו וגרפים אינטראקטיבים ותכונות בהתאמה אישית. המהדורה תתעדכן בכל בוקר במקביל לעיתון המודפס כאשר בימי חמישי יעלה בה המוסף השבועי. "כלכליסט" יפעיל במהדורה הדיגיטלית חומת תשלום. מנוי קבוע לקריאה בלתי מוגבלת של כל התכנים יעלה 29.90 דולר לשלושה חודשים, 49.99 דולר לחצי שנה ו-74.99 דולר לשנה. בתקופה ההשקה יציעו בעיתון הכלכלי קריאה של עד 100 כתבות בחינם.

במכתב ששלח לעובדים כתב מו"ל העיתון, יואל אסתרון כי "היעד שלנו גם במהדורת האייפד – להיות העיתון הכלכלי המוביל בישראל בכל הפלטפורמות האפשריות. במהדורת האייפד אנחנו כמובן משקיעים תשומת לב מיוחדת להגשה ידידותית של התכנים".

את מהדורת הדיגיטל עורך אלון רייס, לשעבר עורך מדור הטכנולוגיה של העיתון ועורך המדורים. את האיפיון והעיצוב שלה הובילו אבנר הברפלד, שהיה בעבר המעצב הגרפי של מגזין "G" של גלובס ושל מוסף "סופשבוע" של מעריב, נועם תמרי ואלעד תבור, ראש הצוות הגרפי. את גרסת המוסף השבועי לאייפד עיצבה חגית ענתבי שהייתה אחראית על עיצוב מוסף סוף השבוע של העיתון. הפיתוח הטכנולוגי נעשה בבית YIT בראשות אסף אברהמי.

ב"כלכליסט" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully