וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10: ב-castaway ידעו שאנו עובדים על עונת "הישרדות" הבאה

24.9.2012 / 12:27

בערוץ טוענים כי החברה אף אישרה את הלוגו לעונה ה-7, וכי טענותיה לגבי אי תשלום היו רק אחרי שניהלה כבר מו"מ עם זכיינית ערוץ 2. רשת: ערוץ 10, כמנהגו, מוסר חצאי אמיתות

הקרב המשפטי על "הישרדות": בערוץ 10 טוענים כי חברת ההפקה castaway המשיכה להתקשר עמם בעניין הפקת עונה חדשה של התכנית והצהירה כי היא מרוצה מהתפקוד עמם, בעוד בפועל ניהלה מגעים עם זכיינית ערוץ 2 רשת. רק לאחר שבשלו המגעים הללו, כך נטען בסיכומי ערוץ 10 שהוגשו לבית המשפט – הציגה חברת ההפקה 22 הפרות שביצע לכאורה ערוץ 10 במסגרת ההסכם. לפי הערוץ, ההפרות לא הוצגו בפניו לפני שנחתמה העסקה עם רשת.

"החברה האנגלית מנסה לתרץ את התנהלותה המפרה בפרשנות מעוותת ממש לתוספת להסכם שנוסחה על ידיה ושתכליתה הייתה אחת - לפצל בין עונות 6 ל-7 של הישרדות", כתב עו"ד ברוך כצמן המייצג את הערוץ. "לחברה האנגלית אין תשובה אמיתית מדוע הדברים להם היא טוענת כיום לא הועלו על הכתב, באופן ברור, מפורש בתוספת".

לצד הסיכומים מבקשים בערוץ 10 לצרף גם תצהיר של גיא המאירי, שהפיק את "הישרדות" עבור ערוץ 10 ולאחרונה החל בהפקת תכניות גם עבור "רשת". בתצהירו מספר המאירי כי נפגש עם נציגת החברה הבריטית, וכי היא לא השמיעה כל טענה כלפי ערוץ 10 או הביעה כוונה לסיים את ההתקשרות איתו. "ההיפך הוא הנכון", כותב עו"ד כצמן. "במסגרת הפגישה הנ"ל הציעה castaway למר המאירי כי חברת אבוט-המאירי בע"מ - כאמור, חברת ההפקה שהפיקה עבור ערוץ 10 את התוכנית - תעניק שירותי הפקה גם למדינות אחרות שלהן יימכר פורמט התוכנית על ידי castaway". המאירי מציין בתצהיר כי אמר לנציגת החברה כי ככל הידוע לו קיים מצד ערוץ 10 רצון להפיק את העונה השביעית וכי הערוץ עסוק באיתור אתר צילומים לעונה הבאה של התכנית. בערוץ 10 אף הציגו לבית המשפט תכתובת עם castaway שבה מביעה החברה נכונות לסייע לערוץ במציאת אתר שכזה.

"'הוראה מגבוה' של מנכ"ל רשת בכבודו ובעצמו, מר אבי צבי"

בערוץ 10 טוענים כי הם כבר החלו במלאכת הכנת העונה הבאה של הסדרה, לרבות בחיפוש אתר צילומים, הגיית 'קונספט לעונה', ליהוק ועריכת אודישנים לאיתור משתתפים, התקשרות עם ספקים ובעלי מקצוע וכדומה. "ערוץ 10 הוציא כבר משאבים משמעותיים בקשר עם הפקת העונה השביעית של הישרדות, לרבות תשלום בפועל לחברת ההפקה של התוכנית", כותב עו"ד כצמן. "מנגד, רשת טרם הוציאה הוצאה משמעותית לקראת העונה השביעית ולא שינתה מצבה במאומה.

עוד מתייחס תצהיר ערוץ 10 לעדותה בפני בית המשפט של שרון גלבאום שפאן, מנהלת הפעילות הבינלאומית של הזכיינית "רשת" – וטוען כי היא שיקרה לבית הדין. "בניגוד מוחלט לאמור בתצהירה של גב' גלבאום-שפאן, הוכח במסגרת חקירתה הנגדית כי פנייתה של רשת לחברה האנגלית לא הייתה יוזמה אישית של מנהלת המחלקה הבינלאומית של רשת במסגרת עיסוקה השוטף, אלא 'הוראה מגבוה' של מנכ"ל רשת בכבודו ובעצמו, מר אבי צבי", כך טוענים בערוץ 10.

מרשת נמסר בתגובה לדברים כי "ערוץ 10, כמנהגו, מוסר חצאי אמיתות ונתונים מופרכים. עמדת רשת תוצג בסיכומיה לבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully