וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטם פח

24.9.2012 / 15:32

בימים האחרונים התחילו ספקים שונים להפסיק באופן חד צדדי את מתן השירותים השונים למעריב – בהם גם עובדי הניקיון. עורך בכיר: המצב הולך ונהיה גרוע, עכשיו גם מהבחינה הזו

זוהמה בבית מעריב: החל מיום חמישי האחרון הפסיקו להגיע לעבודה עובדי צוות הניקיון של הבניין – והזבל שנערם בחלקיו השונים כמו המטבח וחדרי השירותים מביא, כך לטענת העובדים, לפגיעה ממשית בתנאי העבודה שלהם. תמונות ששלחו עובדים בעיתון לוואלה! ברנז'ה מצביעות על תנאים סניטריים ירודים בחדרי השירותים והמטבח, שנובעים מפסולת שלא פונתה מהבניין וסתימות שלא טופלו.

"המצב הולך ונהיה גרוע יותר ויותר, עכשיו גם מהבחינה הזו", אומר אחד מעורכי העיתון. גורם אחר במערכת הסביר היום כי "עובדי הניקיון של מעריב הם עובדי קבלן. בימים האחרונים ובמיוחד מאז הוגשה הבקשה להקפאת הליכים, התחילו ספקים שונים להפסיק באופן חד צדדי את מתן השירותים השונים לעיתון – בהם גם עובדי הניקיון שהחברה שמפעילה אותם פשוט לא שלחה אותם לעבודה".

מלבד חברת הניקיון, ספקים נוספים הפסיקו בימים האחרונים את ההתקשרות עם מעריב באופן חד צדדי, בהם בין היתר החברה המספקת את שירותי הדלקן למכוניות החברה, חברת מזגנים שפירקה ציוד מטעמה, וחברת המוניות שהפסיקה את מתן שירותי ההסעות. גורם במעריב אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בהנהלת העיתון הבטיחו לעובדים כי יימצאו נותני שירותים חלופיים לכל הספקים שהפסיקו את פעילותם עם החברה.

ובתוך כך, התבקשו אתמול עובדי מעריב לחתום על ייפויי כוח לעורכת הדין גלילה הורנשטיין, המייצגת את העובדים בפני בית המשפט במסגרת הבקשה להקפאת ההליכים. לעובדים נודע כי כל אחד מהם יתבקש לשלם 400 שקלים שכר טרחה לעו"ד בורנשטיין, לאחר שיתקבלו כספי הפיצויים ממעריב.

תגובת הנהלת מעריב לדברים טרם התקבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully