וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל שכונה

30.9.2012 / 12:57

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מנכ"ל איגוד הכדורסל אוסר על העובדים להתראיין לערוץ הספורט ול"רדיו ללא הפסקה103FM", וזאת בעקבות ראיון שערך צביקה שרף עם מאמן נבחרת ישראל

איגוד הכדורסל בישראל הוציא הוראה גורפת לכל השכירים, בהם מאמני נבחרות, שלא להתראיין בגופי התקשורת בהם מועסק צביקה שרף - חבר נשיאות איגוד הכדורסל. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מנכ"ל האיגוד אוסר על העובדים לשוחח עם שרף, המשדר בערוץ הספורט וב"רדיו ללא הפסקה103FM", וזאת בעקבות ראיון שערך עם מאמן נבחרת ישראל בכדורסל אריק שיבק.

שרף, שהפסיד בחודש שעבר בבחירות לראשות איגוד הכדורסל לאבנר קופל, ראיין ביום חמישי האחרון את שיבק ברדיו ללא הפסקה, אולם הרוחות באולפן התלהטו לאחר שהוזכר שמו של קופל בראיון. "כל מה שאמרתי לא חשוב מהרגע שאמרתי אבנר קופל?", שאל שיבק את שרף בתגובה לתגובתו העצבנית בשידור. "אז בוא נסגור את הראיון", אמר. שרף ענה לו "איך שאתה רוצה, אתה לא עושה לי טובות (שאתה מתראיין, ד.א.)" ובהמשך אמר לו "יותר טוב לא לדבר איתך".

בהנהלת איגוד הכדורסל לא ראו בעין יפה את האופן שבו ראיין צביקה שרף את מאמן הנבחרת. "צביקה הוא חבר הנהלת איגוד הכדורסל שזו חברה ציבורית והוא דירקטור בה. לא יעלה על הדעת שדירקטור בחברה יתקיף כך בעל תפקיד אחר בחברה בשידור", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים. צביקה שרף מגיש את רצועת הספורט היומית של "רדיו ללא הפסקה103FM" מזה כשנה, לצד רון קופמן, מאיר איינשטין, משה פרימו ורמי וייץ. לערוץ הספורט חזר לפני שנה כחבר בפאנל התכנית "יציע העיתונות" לצדם של קופמן, אלי אוחנה, שלמה שרף, אלי סהר וניב רסקין.

בימים אלה הועברה סוגיית הגשתו של שרף בערוץ הספורט וב"רדיו ללא הפסקה" לבחינתם של היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל ולרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. בחודשים האחרונים ספג שרף ביקורת על כך שהשתמש בבמה שניתנה לו הן ברדיו והן בערוץ הספורט על מנת לקדם את המערכה שניהל את מול אבנר קופל לו הפסיד, כאמור, בבחירות לראשות איגוד הכדורסל. מבקר עיתונות הספורט שלמה מן כתב על כך בטורו ב"העין השביעית" בעת שהמרוץ התקיים: "מרגע שהוא עולה לשידור כשכובע המועמד לראשו, מתבקשת התנהלות עיתונאית אלמנטרית. גילוי נאות לא מכסה על זמן אוויר חסר פרופורציות, על הימנעות משאלות קשות במיוחד, על הדרת המועמדים האחרים מהדיון ועל סחבקיאדה דביקה במקום עיתונות נטו".

את תגובתו של צביקה שרף לא ניתן היה להשיג. תגובות "רדיו ללא הפסקה103FM" וערוץ הספורט טרם התקבלו. באיגוד הכדורסל בישראל סרבו להגיב לדברים ומסרו: "האיגוד אינו מגיב על עניינים פנימיים מעל גבי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully