וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אלינור דוידוב

5.10.2012 / 1:10

עורכת המשנה של "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10 (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 33

מה בעצם אני עושה? החוליה המקשרת בין עורך התכנית לצוות התחקירניות. עומדת לצד העורך בבניית הליין-אפ של התכנית, ובמקביל מפעילה את התחקירניות ושומעת את דעתן על המרואיינים הפוטנציאליים ועל האייטמים שעשויים להיכנס לתכנית. קוראת עיתונים, בלוגים, ופוסטים בפייסבוק ומוצאת אייטמים שנראים לי חשובים ומעניינים ומשתדלת להכניס לתכנית. מוציאה את כל החומרים האקטואליים הרלוונטים לתכנית באותו יום כדי שמוטי וירון יקבלו את כל חומרי הרקע המתאימים. המערכת שלנו פתוחה מאד ומאפשרת שיחה, דיון וויכוח, כך שהרבה פעמים אני יכולה למצוא את עצמי מתווכחת עם העורך בפועל או עם מוטי וירון על אייטמים ומרואיינים. לפעמים אני נכנעת, לפעמים הם.

חוץ מזה, אני חלק מוועד עובדי הערוץ במסגרת ארגון העיתונאים, וחלק מוועד הפעולה הזמני של הנהלת הארגון. אגב, מוטי וירון הכי בעד, תומכים, מעודדים, מראשוני החותמים ובכלל צוות התכנית מגבה אותי בכל פעילויותיי הפוליטיות. לפני כחודש יצא לאור ספר ילדים שכתבתי יחד עם מיה דנון. הספר "סימפוניה של עיר" מלווה בתסכית מוזיקלי שהלחינה מיה ואת הסיפור מקריין ירון לונדון.

השכלה: תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בקולנוע ומזרח אסיה, תואר שני מאוניברסיטת בר אילן בתכנית לפרשנות ומחקר תרבות.

תפקידים קודמים: תחקירנית בתכנית לונדון את קירנשבאום, כתבת מגזין (פרילאנס) ב- 7 ימים, ולפני זה ב"זמן תל אביב" וב"טיימאאוט".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? גליה יהב האחת והיחידה, כיום מבקרת אמנות ב"גלריה", ובעבר מבקרת האמנות המיתולוגית של "טיימאאוט", אמנית ואוצרת בזכות עצמה ואשת רוח מהממת. פגשתי אותה בתכנית ללימודי תואר שני לפרשנות ומחקר תרבות בבר אילן, וחוץ מדלת לעולם פוליטי ומעניין יותר, היא גם הכניסה אותי לטיימאאוט.

מה אוכלת לצהריים? כמובן, סלט של "ספקטור" איש ערוץ 10 שגם מכין אוכל ומוכר בערוץ, מדי פעם סלטים של "טאטי" - המאפייה שמתחת לבית הוורד בגבעתיים.

פרגני למתחרים: אני רוצה לפרגן לשתי נשים מקצועיות ומרשימות מערוץ 1 - אילה חסון וגאולה אבן. שתיהן מנהלות שידור ביד רמה, בצורה ביקורתית ולא מתפשרת. הן לא מאפשרות לפוליטיקאים ובעלי אינטרסים להערים מילים לשווא והן מביאות לאולפן מרואיינים מעניינים ומעמיקים. לא פעם הן יושבות מוקפות בפרשנים ומומחים גברים, אך הן מביאות איתן מטען ידע ואופקים שמאפשרים להן להתמודד בצורה מרשימה בכל פעם מחדש.

אלינור דוידוב. נמרוד סונדרס
אלינור דוידוב/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully