וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זהבי נגד ערוץ 10: "חש מאוים ומוטרד"

10.10.2012 / 13:18

ב”צינור לילה” מתחו את שדרן הרדיו והשמיעו לו קטעים מהסרט ”חגיגה בסנוקר”. זהבי טוען כי חש מאוים ודורש כי הערוץ יתנצל ויתרום 5,000 שקל לצדקה

נתן זהבי נגד "צינור לילה": מגיש הרדיו והעיתונאי נתן זהבי פנה היום (רביעי) לערוץ 10 ודרש מהם להעביר לו סכום של 5,000 שיועברו לצדקה, זאת כפיצוי על מתיחה שערכו לו ב"צינור לילה" בחודש שעבר. "הערוץ התנהל באופן פוגעני ובעייתי ביותר, תוך חשד לביצוע עבירות של התחזות, איומים והטרדה, ותוך פגיעה חמורה בכבודו", כתב עורך דינו של זהבי במכתב שנשלח לסמנכ"ל הערוץ יואב הלדמן, המנחה גיא לרר והיועצת המשפטית של הערוץ דבורה קמחי.

במסגרת התוכנית שודר קטע שבו התקשרו אנשי "צינור לילה" לזהבי והשמיעו לו הקלטה מסרט הקולנוע "חגיגה בסנוקר", שבה נאמר: "אני מודיע לך שאם עד הערב אני לא מקבל את הכסף במזומן, אני מוסר את זה לטיפול", "עד הערב", ו"אתה זוכר שיש לך אצלי איזה שיק קטן". זהבי טוען שלא הבין כי השיחות, שהגיעו ממספר חסוי בשעות הערב – הינן מתיחה, וכי הוא חש מאוים ומוטרד מהדברים. בעקבות המתיחה ומתוך חשש שיש מישהו שמעוניין להתנכל לו, מציין זהבי, הוא התקין מצלמה במעגל סגור בכניסה לביתו.

זהבי מציין כי בערוץ 10 לא הודיעו לו כי הם אלה שמתחו אותו, וכי הוא לא נתן אישור לשדר את הדברים. "מרשי לא העניק כל אישור לשידור של ההקלטה הנ"ל, אשר גרמה לביזויו, פגיעה קשה ומיותרת בכבודו, והפיכתו ללעג ולקלס בקרב הציבור הרחב. שידור זה השפיל את מרשי שלא לצורך, והכל תוך "קידוש" עיקרון של מיקסום הרייטינג, על חשבונו של מרשי", כתב עורך דינו של זהבי, אשר טען כי התנהלות צוות "צינור לילה" במקרה הייתה עבירה על כללי הרשות השנייה.

תגובת ערוץ 10 לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully