וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום קיטל ישמש כיועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה

10.10.2012 / 18:35

הערב הודיעה ח”כ שלי יחימוביץ’ על מינויו של מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 לשעבר לשורותיה. בימים הקרבים תושלם בניית הצוות המקצועי שילווה אותו

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 לשעבר, שלום קיטל, יוביל את צוות האסטרטגיה התקשורתית של מפלגת העבודה ושל יו"ר המפלגה יחימוביץ'. הערב (רביעי) הודיעו השניים כי צוות התקשורת והאסטרטגיה של המפלגה יקיים ישיבת קמפיין ראשונה עוד היום, וכי בימים הקרבים תושלם בניית הצוות המקצועי שילווה אותו. כיועצת האסטרטגית של יחימוביץ' משמשת טל אלכסנדרוביץ', את מטה ההסברה בבחירות ינהל איתי בן חורין.

קיטל, אשר שימש גם יועצו האסטרטגי של אהוד ברק לקראת הבחירות בשנת 2009 ולאחריהן, מכיר את יחימוביץ' מתקופתו בקול ישראל, אז מינה אותה לתפקיד הגשת "הכל דיבורים", בהמשך שימש כמנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 כאשר הגישה יחימוביץ' את "פגוש את העיתונות", ומאז הם נחשבים לידידים קרובים.

"אני מכיר את שלי יחימוביץ' שנים ארוכות וניתן לומר שאין מישהו שמכיר אותה טוב ממני, היא מביאה עימה תקווה גדולה לישראל היא צברה אמון רב בציבור והפיחה חיים ורעננות במפלגת העבודה", מסר הערב שלום קיטל. "בבחירות הקרובות אפשר לחולל שינוי של ממש בסדר היום ובמציאות חיינו. אני חש נלהב לסייע, ככל יכולתי, לשלי. אני מכיר אותה עשרות שנים, מקצועית ואישית. מכיר את יכולותיה המרשימות, אמינותה ואומץ ליבה. אני יודע שהיא קורצה מהחומר ממה עשויים מנהיגים".

שלי יחימוביץ' מסרה כי "שלום הוא הבחירה הטובה ביותר שמפלגת העבודה יכולה לאחל לעצמה. הוא היה המנהל שלי בכמה מקטעים של חיי המקצועיים והייתה לו השפעה עצומה על קבלת ההחלטות בחיי ועל גיבוש הדרך שלי. יש בו את השילוב של הבנה עמוקה בהסברה ובהגעה לציבור הרחב, שבאה לידי ביטוי כשהיה מנכ"ל חברת החדשות והביא אותה לשיאים חסרי תקדים, לבין תבונה רבה, הבנה עמוקה באקטואליה ואתיקה אישית גבוהה. יש בינינו יחסי אמון עמוקים ואני בטוחה שנוביל יחד קמפיין משובח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully