וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יעקב אילון יצטרף למאקו; יעמוד בראש מחלקת האקטואליה של האתר

11.10.2012 / 10:57

על פי ההערכות, הסכם אשר במסגרתו ייטול אילון חלק גם בשידורי הטלוויזיה של קשת, צפוי להיסגר סופית תוך זמן קצר

מגעים מתקדמים בין יעקב אילון לבין זכיינית ערוץ 2 קשת: הצדדים נמצאים במגעים לקראת הצטרפותו של אילון לזכיינית, והוא צפוי לעמוד בראש מחלקת האקטואליה של האתר. אילון צפוי להצטרף בראש ובראשונה למאקו, אולם הוא ייקח חלק גם בשידורי הטלוויזיה של קשת. גורם המעורה בפרטים הדגיש היום כי חוזה סופי בין הצדדים טרם נחתם, אולם על פי ההערכות הדברים צפויים להיסגר סופית תוך זמן קצר.

לפי גורם המעורה בפרטים, יעקב אילון, אשר פרש לפני יותר מחצי שנה מתפקיד מגיש מהדורת החדשות של ערוץ 10, מנהל עם קשת מגעים מתקדמים לקראת הגשה הן של תכני וידאו מקוריים לאתר קשת מאקו, והן להגשת תכנית אקטואליה בראשותו בזכיינית. המהלך הינו חלק מכוונת קשת לחזק את מאקו, אשר כיום התוכן החדשותי בו מסתמך ברובו על תכני חברת החדשות של ערוץ 2, במסגרת המחויבות של זכייניות ערוץ 2 להעברת תכני החברה באתריהן. את עמודי החדשות של מאקו ערכה עד לפני חצי שנה שלומית אברהם, עד למינויה לתפקיד העורכת הראשית של האתר. מאז פועלת קשת לחיזוקו כאתר עצמאי, בין היתר במהלכים להגדלת מערכת הכותבים בו. מאקו הוא האתר הישראלי השלישי הנצפה ביותר בישראל אחרי וואלה! ו-ynet, אולם בפער משמעותי למדי. בחודש אוגוסט הוא זכה לחשיפה של כ-32%, שהם כ-1.6 מיליון גולשים בחודש.

יעקב אילון פרש מחדשות 10 בפברואר השנה, לאחר שהביע חוסר שביעות רצון בהאופן שבו מתפקדת מהדורת החדשות מאז עברה לשדר מירושלים, מה שהביא להרעה בתנאי העסקתו. הוא הגיש את המהדורה מאז שהוקם ערוץ 10 בשנת 2002, והוא עבר אליו לאחר כעשור בו הגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 אליו הצטרף עם הקמתו בשנת 1993.

תגובת קשת לדברים לא התקבלה. את תגובתו של יעקב אילון לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully