וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב: העובדים מכינים תביעות חוב ומשכנעים ח"כים לקראת הבחירות

11.10.2012 / 12:39

ביום ראשון הקרוב יקיימו עובדי העיתון הפגנה נוספת מול משרדי IDB בעזריאלי ויקראו לדנקנר לעגן בכתב את התחייבויותיו לעובדים, ולנמרודי את חלקו בחוב

מאבק עובדי מעריב ממשיך: ועד העובדים דורש מנוחי דנקנר לעגן בכתב את הבטחותיו לשלם את החוב לעובדים לפי חלקו היחסי בבעלות על מעריב. בנוסף, נציגיו יפגשו ביום ראשון הקרוב גם עם עופר נמרודי, שבפניו יציגו דרישה דומה. במקביל, עובדי העיתון נמצאים במגעים עם גורמים בכנסת ובממשלה בניסיון לרתום אותם למאבק, זאת לדבריהם "בעיקר עכשיו בתקופת בחירות – כשהעיתונות החופשית חשובה לחברה ולדמוקרטיה כאוויר לנשימה".

במכתב שהוציא היום הוועד, הוא הודיע כי עובדי מעריב, בכללם עובדי המנהלה, הדפוס וההפצה וכן ארגוני העיתונאים, יפגינו ביום ראשון הקרוב בשעה 12:00 מול משרדי IDB במגדלי עזריאלי. "נקרא בהפגנה לנמרודי לשלם את חלקו בחוב לעובדים, ולממשלת ישראל להתערב באופן מיידי במשבר החובות והפיטורים במעריב", לשון המכתב.

בתוך כך, הודיע היום הוועד כי הוא ממשיך לפעול עם עורכי הדין גלילה ואלון הורנשטיין לקראת תחילת הכנת תביעות החוב האישיות לקבלת הפיצויים, שיוכנו בפגישות אישיות בין העובדים לבין עורכי הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully