וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת העברת השליטה לידי לאודר: קיצוצים גם בנענע10

11.10.2012 / 18:22

לוואלה! ברנז'ה נודע כי עובדי האתר התבשרו היום על קיצוץ שכר רוחבי של 5-15% - לרבות המנכ"ל והעורך הראשי. גיא אליאב: עדיף, במצב השוק הנוכחי, ללכת לקיצוץ מאשר לפיטורים

קיצוץ נוסף במערכת אתר האינטרנט נענע10, הפעם לקראת העברת הבעלות על האתר לבעל השליטה בערוץ 10 רון לאודר. עובדי נענע10 כונסו היום לפגישה בראשות מנכ"ל האתר, גיא אלון אליאב, והוא הודיע להם כי שכרם של כל עובדי האתר יקוצץ.

"היינו בטוחים שמזמנים אותנו כדי לבשר לנו על עסקת הרכישה, וחשבנו שהיא דווקא תביא עוד תקציבים לאתר, במקום זה הודיעו לנו על הרעה כזו בתנאים", סיפר גורם באתר לוואלה! ברנז'ה. "האווירה קשה מאוד, אנשים יצאו מהפגישה בוכים", הוסיף הגורם.

בשלב זה תכלול התכנית קיצוצי שכר בלבד, ללא פיטורים, והיא תכלול כתבים, עורכים, צוות הגרפיקה, אנשי מנהלה ובכירים – לרבות המנכ"ל והעורך הראשי. למעשה, תכלול התוכנית כל עובד בחברה שמשתכר מעל 7,000 שקלים בחודש. מדובר יהיה בקיצוץ רוחבי של בין 5% ל-15% אחוזים משכר העובדים. אלה שמחזיקים ברכב מטעם החברה יספגו קיצוץ משמעותי בהשתתפות החברה בהוצאות הדלק והמיסוי.

בשיחה עם העובדים אמר להם אליאב שהאפשרויות שעמדו בפניו היו או ללכת למהלך של קיצוץ כ-15 משרות, או לבצע קיצוץ רוחבי. "הוא אמר שעדיף, במצב השוק הנוכחי, ללכת לקיצוץ מאשר לפיטורים", סיפר אחר העובדים. גורם באתר העריך שעיקר החיסכון התקציבי יגיע מהקיצוץ בשכר הבכירים, אשר היקף הפגיעה בשכרם יהיה הגדול ביותר.

היום אישרו באיי. די. בי., בעלת השליטה בנטוויז'ן המחזיקה ב-50% ממניות האתר, כי אלה נמכרו לחברת JCS שבבעלות רון לאודר לפי שווי של 10 מיליון שקלים. מחצית השליטה בנענע10 עמדה למכירה מזה זמן רב ובין המתעניינים בו היו גם זכיינית ערוץ 2 קשת כמו גם אתר ynet של ידיעות אחרונות.

מאתר נענע10 נמסר בתגובה: "גם בנענע10 כמו בכל שוק התקשורת אשר נמצא בשעת משבר אנו מבצעים התאמות ושינויים. בקיצוץ הנוכחי החלטנו על קיצוץ רוחבי, קיצוץ שבו כל אחד ייתן קצת כדי להגן על הרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully