וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 שידר קטע מראיון עם גלעד למרות התנגדות נעם שליט

11.10.2012 / 21:59

נעם שליט פנה לערוץ 10 בבקשה לדחות את מועד שידור הסרט אשר קטע ממנו שודר הערב במהדורה המרכזית, זאת לאור התחייבותו שלא להעניק בלעדיות לשום גוף שידור

הראיון עם גלעד שליט ששודר הערב (חמישי) בערוץ 10, הלקוח מתוך סרט דוקומנטרי שעתיד להיות משודר בערוץ, שודר למרות התנגדות נועם שליט. הקטע ששודר הערב הוא חלק מקידום שיתחיל מעתה בערוץ 10 לסרט, מאת הבימאית טל גורן והמפיקה תמר פרוס, המתעד את חזרתו של שליט מהשבי.

הסרט ששודר בערוץ 10 צולם בשיתוף פעולה עם משפחת שליט, אולם כאשר החלו הצילומים לא היה ידוע כי הסרט יכלול ראיון עם גלעד שליט – וככזה הוא הציב את משפחת שליט בבעיה אל מול המתחרים בערוץ 2: נועם שליט התחייב כמה פעמים בעבר כי כאשר גלעד שליט יתראיין הדבר ייעשה במקביל בכמה כלי תקשורת ולא תינתן קדימות לגוף תקשורת כזה או אחר. מסיבה זו, פעל נועם שליט כמה פעמים על מנת לדחות את מועד שידור הסרט בערוץ 10, והמועד אכן נדחה כמה פעמים.

כפי שמסתמן בשלב זה כי לא תהיה לנועם שליט אפשרות לפעול בהליכים משפטיים אל מול ערוץ 10, כיוון שבנו גלעד חתום בעצמו על מסמך וויתור זכויות המאשר לערוץ 10 לעשות כל שימוש בחומרים שהועברו אליהם מאת הבימאית ואינו כובל את ידי הערוץ בעניין לוחות זמנים לשידור הסרט או חלקים ממנו. לפי המסמך, גלעד שליט אישר לערוץ 10 כי לא תהיה לו כל תביעות בגין שידור החומרים או בגין כל שימוש אחר שייעשה בהם – לרבות קידום על מסך הערוץ.

הסרט הופק בשיתוף הראשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ובמהלכו התלוו גורן ופרוס לגלעד בעת נסיעתו למשחק של ה-NBA בארצות הברית ותיעדו אותו גם בשבועות הראשונים לאחר שובו מהשבי למצפה הילה. בערוץ 10 אמרו היום כי השיחה עם גלעד שליט, אשר חלק ממנה שודר הערב, נערכה ביוזמתו בעת אחד מביקוריו בביתה של גורן בתל-אביב בחודשים האחרונים.

מערוץ 10 נמסר: כי "נעם שליט ביקש לדחות את שידור הסרט משום שלדבריו התחייב לערוץ טלוויזיה אחר. אנחנו מבינים את האינטרס של נעם שליט ואת השאיפות הפוליטיות שלו, בייחוד בתקופת בחירות. אנחנו סבורים שהסרט הוא חשוב ומרגש וששנה אחרי השחרור הוא המועד ההולם לשידורו".

עוד הוסיפו בערוץ כי הם "סבורים שאחרי שכבר הסכמנו למספר דחיות במועד השידור מתוך התחשבות בצרכים של נעם שליט, התחייבויות שנתן נעם שליט לגופי תקשורת אחרים לצרכיו הוא אינם סיבה מספקת לדחות שוב את השידור של הסרט המרגש הזה". את תגובתו של נועם שליט לא ניתן היה להשיג.

"ציירתי את מצפה הילה כדי להיזכר" - צפו בקטע ששודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully