וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג למאבק עובדי מעריב: IDB תנהל איתם מו"מ

14.10.2012 / 10:47

נציגי החברה הביעו נכונות לחתום על התחייבות לשלם 69% מחובות העבר כלפי העובדים, בהתאם להיקף אחזקותיה בעיתון. בתוך כך, רני רהב דורש מרה"מ: הקם קרן להצלת העיתונות

התקדמות במאבק עובדי מעריב: נציגי IDB פנו בסוף השבוע לנציגי הוועד בבקשה לפתוח עמם במשא ומתן מזורז עם לוח זמנים קצוב. מטרת המשא ומתן - להביא את דירקטוריון דסק"ש לחתום על התחייבות לשלם 69% מחובות העבר כלפי העובדים, בהתאם להיקף אחזקותיה של החברה בעיתון. לדברי אנשי הוועד, שדרשו התחייבות בכתב לדברים, הם קיבלו כזו במהלך סוף השבוע.

דירקטוריון IDB הודיע כי יתכנס בהקדם ויצביע על העברת הכספים. היום בשעה 12:00 יקיים ועד העובדים אסיפת הסברה לעובדי מעריב ובו יעדכן אותם על המשך הפעילות, ומשם ייצאו העובדים להפגין.

במקביל, דובר IDB רני רהב, פנה הבוקר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו והפציר בו לסייע לענף התקשורת באמצעות קרן סיוע ותיקוני חקיקה. "נכון שמתוך 150 מלקוחותיי ישנם גם בעלי עניין בעיתונים וכלי תקשורת אחרים, אבל זה לא ימנע ממני מלזעוק את זעקת התקשורת - אני חלק מתקשורת זו, חלק מדמה, חלק מדרכה", כתב רהב לנתניהו.

רהב ציין במכתבו הצעות שונות שעלו בחודשים האחרונים, גם בוועדות הכנסת, ובהן הקמת קרן סיוע לגופי תקשורת, הנחות במיסוי לתעשיית הפרינט כמו הורדת מיסוי על נייר והורדת המע"מ ממחיר העיתון ומימון מנויים לתלמידים ולסטודנטים. "אני מבין שהציבור הישראלי לא אוהב תקשורת מצד אחד, אפילו שונא אותה ושמח לאידה בשעה קשה זו, אבל מצד שני, כבוד ראש הממשלה, הוא גם לא יכול בלעדיה. זהו החמצן של הדמוקרטיה וחלק מהשיח הציבורי ומהדי.אן.אי של כולנו", כתב רהב לראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully