וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל הקיצוצים ב"הארץ": כתב המשפט תומר זרחין עזב

15.10.2012 / 20:44

זרחין נמנה על הכתבים שהחליטו לפרוש מהעיתון במסגרת הליך הקיצוצים בקבוצה. כתב נוסף שהחליט לפרוש הוא אסף שטול-טראורינג, אשר שימש ככתב המדע והטכנולוגיה

כתב המשפט של "הארץ" תומר זרחין, עזב את העיתון בתום ארבע שנים וחצי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. זרחין נמנה על הכתבים שהחליטו לפרוש במסגרת הליך הקיצוצים בקבוצה, וחבילת ה"פרישה מרצון" שהוצעה במסגרתו. בשלב זה לא ידוע מי ימונה כמחליפו, ובמערכת החדשות של "הארץ" הודיעו ל"דה-מרקר" כי במידת הצורך ייעשה שימוש בחומרים מאת כתבת המשפט של העיתון הכלכלי, הילה רז.

זרחין, עורך-דין במקצועו, הגיע ל"הארץ" בשנת 2008 ממשרד עורכי הדין אהרונסון שר אבולעפיה ושות'. בעבר היה כתב חינוך במקומונים "העיר" בתל אביב ועיתון "תל אביב". ובתקופה מסוימת עבד גם באתר ynet מבית ידיעות אחרונות.

כתב נוסף במערכת העיתון שהחליט לפרוש הוא אסף שטול-טראורינג, אשר שימש בשנתיים וחצי האחרונות ככתב המדע והטכנולוגיה של העיתון. שטול-טראורינג פרש מ"הארץ" בתום ארבע וחצי שנים, כאשר שנתיים מתוכן שימש כעורך בדסק החדשות.

גורם בעיתון אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי כפי שמסתמן, לא לכל הכתבים שפרשו מתכוונת ההנהלה לשבץ מחליפים – מה שמעלה את החשש בדבר צמצום היקף הסיקור של אותם תחומים. מלבד תחום המשפט, המדע והטכנולוגיה, עזבו את המערכת כתבים גם בתחומי הרווחה וההגירה, התקשורת, יהדות התפוצות, הפוליטיקה והעלייה והקליטה.

במסגרת הליך הקיצוצים של קבוצת הארץ-דה מרקר צפויים לעזוב את החברה כמאה עובדים, לרבות עיתונאים, גרפיקאים ואנשי מנהלה. פרישה של כחמישים מהם כבר הוסדרה עד כה, מרביתם במערכת הארץ, וזאת במסגרת תכנית "פרישה מרצון" (היו שכינו אותה "פיטורים מרצון") אשר העובדים החליטו לסיים באמצעותה את עבודתם. אחרים שפוטרו, כמו חברי מערכת מוסף "השבוע" שנסגר, קיבלו גם הם תנאי פרישה מועדפים. בבסיס ההסדר, שגובש בשיתוף וועד העודים, קיים מענק בגובה משכורת חודשית אחת ופיצויים נוספים לפי ותק לצד הפיצויים הקבועים בחוק.

את תגובותיהם של תומר זרחין ואסף שטול-טראורינג לא ניתן היה להשיג. ב"הארץ" אישרו את הפרטים, וציינו כי בכוונת המערכת למלא את מקומם של השניים.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully