וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדן VS מיקי רוזנטל: "עיתונאי הוא כבר מזמן לא"

17.10.2012 / 11:56

סגן עורך מעריב השווה את יחס העיתונות לרוזנטל כמתמודד פוליטי לבין יחסה ליאיר לפיד – שניהם המשיכו בעבודה עיתונאית במקביל למגעים פוליטיים. "את יאיר לפיד פשוט רצחנו"

הודעתו של עיתונאי ערוץ 10 מיקי רוזנטל אמש (שלישי) על המעבר לחיים הפוליטיים, עוררה הבוקר את מי שהיה לאחרונה ממבקריו הבולטים ביותר – סגן עורך מעריב, שי גולדן. "עיתונאי הוא כבר מזמן לא", טען גולדן על רקע זאת שרוזנטל המשיך בעבודתו העיתונאית במקביל למגעים עם מפלגת העבודה. גולדן השווה את יחס העיתונות לרוזנטל כמתמודד בפוליטיקה לבין יחסה ליאיר לפיד, שהמשיך לכתוב טור ל"ידיעות אחרונות" במקביל למהלכים פוליטיים. "את יאיר לפיד פשוט רצחנו – בסיטואציה דומה", טען גולדן.

"אז מיקי רוזנטל נכנס לפוליטיקה, אחרי שהכחיש שהחליט להיכנס למשחק רגע לפני שביבי עשה לכולם את התרגיל אז. אבל האמת היא שהוא כבר החליט והודיע אפילו לעורך שלו ועמד להודיע בשידור, ואז ביבי משך לכולם את השטיח מתחת לרגליים", פרסם היום גולדן בחשבון הטוויטר שלו. "ואז מיקי רוזנטל חזר להגיש תכנית תחקירים כאילו כלום. לשחק אותה עיתונאי רציני וחוקר ונלחם בשקשוקות. איזה קטע שהוא בעצמו בישל לכולנו - בעיקר לחבריו העיתונאים - וואחד שקשוקה בחודשים האחרונים", המשיך גולדן, והוסיף כי על מיקי רוזנטל היה לפרוש מערוץ 10 כאשר החליט לנהל מגעים פוליטיים.

"וואי וואי, איך חגגו על התחת של יאיר לפיד, כשהוא רק העז להשתמש במילה פוליטיקה. איזו חגיגה עשו עליו כולם. אבל מיקי רוזנטל? ממשיך להגיש ולשדר. טוב, כי הוא מיקי רוזנטל. הוא 'משלנו'. הוא אנטאצ'בל, כי הוא שייך לקליקה הנכונה. להקיא ממש, פשוט להקיא מהצביעות.

"לא יודע איזה פוליטיקאי ייצא ממיקי רוזנטל, אבל מה שבטוח זה שעיתונאי הוא כבר מזמן לא. וזה שכל הטהרנים יושבים מהצד ושותקים עכשיו, מעיד עליהם ועל היושרה העיתונאית שלהם אלף מונים. חבורת צבועים השתלטה על השיח התקשורתי בישראל. חבורת מחנאים ציניקנים, מתחסדים ורמאים אינטלקטואלית", כתב.

בתום תקופה ארוכה של שמועות בנושא, אישר אתמול רוזנטל כי הוא מצטרף לפוליטיקה בסיומה של תכנית התחקירים "המקור" אותה הגיש לצד רביב דרוקר ועופר שלח. רוזנטל הוא ממקימי העיתון "חדשות", והיה בעבר ראש מערכת החדשות וסגן עורך עיתון ידיעות אחרונות, וסמנכ"ל תוכן של חברת החדשות של ערוץ 2. כמו כן הגיש את "השבוע עם מיקי רוזנטל", והוא יוצר הסרט התיעודי "שיטת השקשוקה" שעסק ביחסי הון-שלטון.

כזכור, גולדן כינה את רוזנטל צבוע כבר לפני מספר חודשים – על רקע טור שפרסם בדה מרקר ובו תקף רוזנטל את עיתונאי מעריב על האופן שבו מסקר העיתון את עסקיו של בעל השליטה הקודם, נוחי דנקנר וכינה אותם עיתונאים רופסים. גולדן תקף אז רוזנטל בחריפות, וכתב כי "מעל דפי העיתון, שמנהל את הקמפיין האלים וחסר הפרופורציה בדברי ימי העיתונות הכלכלית בישראל, לכתוב מאמר בגנות דרך סיקור של נושא? זו צביעות מסוג חדש. כשהקרנפים מאשימים אחרים בהתקרנפות, זה סימן שהקרן מסתירה להם את פרצופם שלהם".

תגובתו של מיקי רוזנטל לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully