וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה”ב: ניוזוויק יבטל את מהדורת הדפוס

18.10.2012 / 15:27

השבועון המוערך צפוי לפרסם את גיליונו המודפס האחרון ב-31 בדצמבר, כך מסרו היום בעלי החברה. בתחילת השנה הבאה יופץ המגזין אך ורק בפורמט דיגיטלי, ויקרא ”ניוזוויק גלובל"

השבועון "ניוזוויק", מהמוערכים בעולם, יסגור את מהדורת הפרינט ויעבור להתפרסם באינטרנט ובטאבלטים בלבד – החל מסוף השנה הנוכחית ולאחר 80 שנים והגיליון האחרון שלו יתפרסם ב-31 בדצמבר. המהלך יכלול, כך לפי עורכת המגזין, הליך של צמצום המערכת והפחתת היקף הצוות והפעילות העסקית.

"אנחנו משנים את 'ניוזוויק', לא נפרדים ממנו," אמרה עורכת המגזין טינה בראון. "אנו נשארים מחויבים לניוזוויק ולעיתונות שהוא מייצג. החלטה זו היא לא על האיכות של המותג או העשייה העיתונאית - אלה חזקים היום מאי פעם. זו החלטה בנוגע לאתגרים הכלכליים שבהוצאה לאור והפצת עיתונות מודפסת". היא ציטטה דו"ח של מרכז המחקר Pew לפיו כ-39% מאמריקאים מעדיפים לצרוך חדשות ממקורות מקוונים.

"אנו צופים קיצוצי משרות והליך של התייעלות בתחום התוכן, כמו גם בפעילות העסקית שלנו בארצות הברית וברחבי העולם", צוטטה בראון בהודעת העיתון, אולם לא הרחיבה בנושא מעבר לכך.

"ניוזוויק" אשר נוסד בשנת 1933, הוא מגזין החדשות השני בגודלו בארצות הברית. בשנת 2010 הוא נמכר על ידי הוושינגטון פוסט לסידני הרמן, ושנה לאחר מכן מוזג ה"דיילי ביסט". בשנים האחרון הוא סבל, כמו יתר עיתוני הפרינט, ממעבר מאסיבי של קוראים לגרסאות הדיגיטליות לצד ירידה בהכנסות מפרסום. תפוצתו קטנה בעשור האחרון פי ארבע, והגיעה למיליון וחצי גיליונות.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוזוויק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully