וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תמכור את שטחי הפרסום של מיקרוסופט

21.10.2012 / 16:09

החל מהשבוע, תהיה וואלה! מופקדת בלעדית על הפעילות המסחרית הכוללת של מיקרוסופט און ליין בישראל. אילן ישועה: ”השותפות יוצרת את קבוצת המדיה הגדולה באינטרנט הישראלי”

מיקרוסופט אונליין ו-וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה מסחרי שבמסגרתו, החל מהשבוע, תהיה וואלה! מופקדת, באופן בלעדי, על הפעילות המסחרית לרבות מכירת הפרסום בנכסי מיקרוסופט און ליין בישראל: אתר MSN, Skype, הוטמייל ומסנג'ר. בכך, מרחיבה וואלה! בצורה משמעותית את מגוון מוצרי הפרסום והשיווק שלה, הכוללים יכולות פילוח גבוהות.

בעקבות ההסכם תציע וואלה! חבילות פרסום משולבות עם ערוצי המדיה של מיקרוסופט בישראל אשר יספקו למפרסמים את ה-reach הגבוה ביותר באינטרנט הישראלי. על-פי נתוני ועדת המדרוג, ההסכם האסטרטגי בין שני הצדדים צפוי ליצור מדיית אינטרנט שנחשפת לכ-3 מיליון גולשים (RU) מדי חודש (בניכוי חפיפות של קהלים). קבוצת וואלה! בשילוב MSN, Skype, הוט מייל ומסנג'ר צפויה לכסות כ-3.5 מיליון גולשים (RU) מדי חודש, המהווים כ-70% reach.

ההסכם החדש מתווסף להסכם התוכן שנחתם לאחרונה בין מיקרוסופט און ליין לוואלה! שבמסגרתו החלה וואלה! לספק ל-MSN תכני חדשות, בידור ולייפסטייל. הסכם התוכן החדש הביא לגידול של 15% במעורבות הגולשים ב-MSN ובמסגרתו שולבו ב-MSN גם שירות ה- VOD החדש של וואלה!, לוח יד2 מקבוצת וואלה! ואתר הסחר האלקטרוני והדילים היומיים וואלה! שופס.

מנכ"ל וואלה! אילן ישועה: "שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט און ליין יוצר את קבוצת המדיה בעלת הפריסה הרחבה ביותר באינטרנט הישראלי. אנו מתכוונים לשלב את העוצמה של שתי החברות ולהציע למפרסמים מוצרים מפולחים עם כיסוי גבוה בכל קבוצות הגיל".

אסף מור, מנהל פעילות חטיבת האונליין והניו מדיה במיקרוסופט ישראל: "השותפות החדשה עם וואלה! תסייע למותגים להתחבר עם הקהל של מיקרוסופט אוון ליין באמצעות כל הפלטפורמות הנוכחיות והעתידיות. אנו שמחים להיות בשותפות עם חברת המכירות המקוונות המובילה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully