וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: שי גולדן ימונה לתפקיד מנהל מחלקת האקטואליה של רשת

7.11.2012 / 10:46

גולדן הגיש הבוקר את התפטרותו, זאת על רקע הסכם המכירה של העיתון. מחלקת האקטואליה של רשת אינה פועלת באופן סדיר ומזה שנה לא מונה לה מנהל, מאז פרשה מתפקידה לילך סיגן

סגן עורך "מעריב" שי גולדן ימונה לתפקיד מנהל מחלקת האקטואליה של זכיינית ערוץ 2 רשת. גולדן הגיש הבוקר את התפטרותו, זאת על רקע הסכם המכירה של העיתון. מחלקת האקטואליה של "רשת" אינה פועלת כיום באופן סדיר ומזה שנה לא מונה לה מנהל, מאז פרשה מתפקידה לילך סיגן שמילאה את התפקיד במשך מספר בודד של חודשים.

מצוקה כלכלית הביאה לעצירת פיתוחן של תכניות אקטואליה שונות ב"רשת" הנמצאת בימים אלה בהליך התייעלות וקיצוץ תקציבים, אולם עם הכניסה למערכת בחירות היא צפויה להגדיל את היקף פעילותה בתחום האקטואליה. לצד פיתוח של תכניות חדשות, יהיה אחראי גולדן גם על תכניות אקטואליה כמו "משעל חם" הוותיקה שעלתה באחרונה לאוויר לצד תכניות נוספות.

שי גולדן (41) שימש כסגן עורך מעריב במשך כשנה, והוא הצטרף לעיתון לאחר ביצוע עסקת רכישת "מעריב" על ידי קבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר. את דרכו בעיתונות החל ככתב בוואלה!, ובהמשך שימש כמבקר טלוויזיה וכתב מגזין ב"ידיעות אחרונות", היה עורך התרבות של "מעריב" וסמנכ"ל התוכן של "ענני תקשורת". הוא חזר לוואלה! בתפקיד סמנכ"ל השיווק אשר לאחריו מונה לעורך "השבוע", המוסף הפוליטי של "הארץ", ובהמשך מונה לתפקיד עורך מוסף סוף השבוע של העיתון. גולדן השתתף בתכנית הדוקו-ריאליטי "מחוברים" של HOT, והוא מגיש תכנית שבועית ברדיו תל אביב. הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה מאוניברסיטת בר-אילן ובעל תואר שני בספרות עברית מאוניברסיטת בן-גוריון.

שי גולדן בחר שלא להתייחס לדברים. בזכיינית "רשת" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully