וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחל בלבבות

23.10.2012 / 18:43

חנוך דאום מצטרף למוסף ?7 ימים? של ידיעות אחרונות, והחל מהשבוע יפרסם בו טור שבועי. דאום: "המדור יתחיל מהנקודה שבה 'מחוברים' הסתיים"

חנוך דאום מצטרף למוסף ?7 ימים? של ידיעות אחרונות, והחל מהשבוע יפרסם בו טור שבועי. "לאחר חודשים של הפסקה מכתיבה שהחלה עם עליית מחוברים, אני חוזר השבוע עם מדור חדש בשבעה ימים?, הודיע הערב בעמוד שלו בפייסבוק. "מבחינתי זו התחלה חדשה ואני נרגש. נדמה לי שהמדור יתחיל מהנקודה שבה מחוברים הסתיים, כשאין לי מושג אם יש אלוהים, אבל ברור לי לגמרי שאם הוא ישנו, הוא חייב לתת לי אי אלו הסברים על החרדות שהוא שתל בליבי, ואני חייב להודות לו על המשפחה הנפלאה שהוא נתן לי".

את ?7 ימים? עזב לאחרונה בעל הטור המרכזי בעיתון, יאיר לפיד, כשנה לאחר שהודיע על כוונתו להתמודד בבחירות. דאום התייחס לכך שהוא עלול להיתפס כמחליפו, וכתב ?בשום צורה אינני מחליפו של יאיר לפיד. קטונתי?.

חנוך דאום (37) השתתף בעונה האחרונה של ?מחוברים? של HOT, והוציא לאור לפני זמן קצר את ספרו השלישי. הוא נמנה על צוות הכותבים של "ידיעות אחרונות" ועד לאחרונה הגיש תכנית בגלי צה"ל. בעבר שימש בתפקידי פיתוח בכירים בערוץ 10 ובזכיינית ערוץ 2 רשת.

ב?ידיעות אחרונות? אישרו את הפרטים. את תגובתו של חנוך דאום לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully