וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הוריקן "סנדי": הניו יורק טיימס והוול סטריט ז'ורנל הסירו חומות התשלום

29.10.2012 / 14:29

דוברת הניו יורק טיימס מסרה כי בכוונתם להשאיר את הכניסה לאתר בחינם "עד שיסתיים מצב החירום", וראש המחלקה הדיגיטלית של הוול סטריט ז'ורנל צייץ כי האתר כולו יהיה פתוח

שניים מכלי התקשורת המרכזיים בארצות הברית; הניו יורק טיימס והוול סטריט ז'ורנל, הסירו את חומות התשלום מאתריהם ומשאר הפלטפורמות הדיגיטליות שלהם על מנת לאפשר לאזרחי ארצות הברית להתעדכן בחדשות על אודות סופת ההוריקן "סנדי". דוברת הניו יורק טיימס מסרה כי בכוונתם להשאיר את הכניסה לאתר בחינם "עד לכאשר יסתיים מצב החירום", וראש המחלקה הדיגיטלית של הוול סטריט ז'ורנל צייץ אתמול בטוויטר כי האתר כולו יהיה פתוח ליממה אחת לפחות.

אין זו הפעם הראשונה בה הניו יורק טיימס, אשר מוגבל לעיון בחינם של עשר כתבות בחודש למשתמש, פותח את אתרו לגלישה חופשית. לפני כשנה הכתה בארצות הברית סופת ההוריקן "איירין", ואז נפתחו בחינם כל הדיווחים הקשורים אליה. כאשר הגיעו הדיווחים על לכידתו והריגתו של אוסמה בן לאדן, עשו בעיתון צעד דומה. אתר הניו יורק טיימס הקים את חומת התשלום בתחילת השנה שעברה.

בשבוע שעבר פורסם הדו"ח הרבעוני של הטיימס, וממנו עלה כי לעיתון המקוון 566 אלף מנויים, מספר הכולל גם את המנויים להארלד טריביון. לפי הדו"ח, היקף רווחי החברה מפרסום דיגיטלי עומד על כמעט רבע מהיקף ההכנסות הכולל, והוא עלה מ-22.8% ברבעון השלישי של 2011 ל-24.4% ברבעון השלישי השנה. הרווחים ממהדורת הפרינט באותה התקופה צנחו ביותר מעשרה אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully