וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן צבי בוחן: ביטול מוספי הספורט והעסקים של מעריב

5.11.2012 / 14:34

מו"ל מעריב החדש בוחן אפשרות של ביטול מוספי הספורט והעסקים של העיתון והחלפתם בשת"פ תוכן עם העיתון הכלכלי גלובס ועם ערוץ הספורט. ועד העובדים: "המהלך יביא לפיטורים"

מו"ל מעריב החדש שלמה בן צבי בוחן אפשרות של ביטול מוספי הספורט והעסקים של העיתון והחלפתם בשת"פ תוכן עם העיתון הכלכלי גלובס ועם ערוץ הספורט. בימים האחרונים פנו אנשיו למערכות הללו וביקשו לפתוח עמם במשא ומתן בנושא. בארגון העיתונאים הודיעו היום כי הם מגנים את המהלך המתוכנן, שצפוי להביא לפיטוריהם של עשרות עובדים.

עורך מוסף עסקים של מעריב איתן מרקוביץ' הודיע לאחרונה כי לא ימשיך בתפקידו במעריב של בן צבי, וכיום עורכו בפועל של המוסף הוא הדר חורש. גורם בעיתון אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בעבר הביע בן צבי נכונות להמשיך ולהוציא לאור את המוסף וכי המגעים המתקיימים עם גלובס הם ראשוניים בלבד. בגלובס סירבו הבוקר לאשר או להכחיש את הפרטים ומסרו "אין תגובה".

גם בערוץ הספורט סרבו להתייחס לדיווח בדבר המגעים עמם, אולם הגורם במעריב אמר כי הסיכוי לסגירתו של מוסף הספורט של מעריב, אתו עורך ערן סורוקה, גבוהים מהסיכוי לסגירת המוסף הכלכלי. "בהנהלה החדשה מתכוונים לפעול לרכישת תכנים מערוץ הספורט ופרסומם בעיתון, תוך פיטורים של רוב מערכת הספורט", אמרו בוועד העיתונאים של העיתון.

"תמיכת העיתונאים ברכישת מעריב על ידי בן צבי הייתה מותנית בהבטחתו להשאיר את מעריב כמערכת עצמאית ולא כסניף של עיתון אחר", מסרו הבוקר. "לא נסכים למהלך שירוקן את מעריב מתכנים ומעיתונאים שהם לב לבו של העיתון. יש להבין שהמשמעות המיידית והמעשית של מהלכים אלה היא פגיעה אנושה במעריב – כי אין עיתון בלי עיתונאים". היום יפגשו נצייג העיתון עם בן צבי, וידונו עמו בנושא כמו גם בסוגיית המעבר הצפוי של חלק מהמערכת לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully