וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא נצא מפה עד שיהיה פתרון למצב"

8.11.2012 / 11:12

לאחר לילה בו התבצרו בכירי ערוץ 10 במשרד האוצר, היום ייערך סבב פגישות מרתוני במטרה להגיע לפתרון מוסכם. גורם באוצר: "הפערים בין הצדדים לא גדולים"

החשבת הכלכלית של משרד האוצר מיכל עבאדי-בויאנג'ו ואנשי אגף התקציבים ייפגשו בעוד שעה קלה עם ראשי ערוץ 10, המתבצרים מאז אמש בבניין משרד האוצר בירושלים, לאחר שפגישה שנערכה בין הצדדים אתמול (רביעי) לא נשאה תוצאות של ממש.

בכירי הערוץ; יו"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב, יו"ר הכספים מיכל גרייבסקי ומנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן העבירו את הלילה בחדר הדיונים בקמה הרביעית של משרד האוצר במחאה על אי-ההתקדמות בדיונים. במהלך הלילה הגיעו למקום סגן שר הוצר הרב יצחק כהן, המשנה ליועמ"ש אבי ליכט וגם החשבת הכללית עצמה – ואלה הביאו להם אוכל ושתייה. כמה עשרות מעובדי ערוץ 10 והאתר נענע10 הגיעו גם הם למקום להביע תמיכה במנהליהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה מתסכל. אנחנו רק רוצים לחזור ולעשות טלוויזיה". יואב הלדמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מי יבוא לעסק שיש לו תאריך פטירה עוד שלוש שנים?"

"הפערים בין הצדדים לא גדולים", אומר הבוקר לוואלה! ברנז'ה גורם במשרד האוצר, שהוסיף כי היום ייערך סבב פגישות מרתוני במטרה להגיע לפתרון מוסכם, ודברים דומים אמר הבוקר גם בלשניקוב בראיון לגלי צה"ל. הוא הוסיף כי הוא מתנגד להצעת האוצר להאריך את הזיכיון של הערוץ בשלוש שנים במקום לאפשר לו לעבור לרישיון ל-15 שנים: "ברור לכולם שברגע שאנחנו מנסים לגייס משקיעים חדשים אף משקיע לא יבוא – מי יבוא לעסק שיש לו תאריך פטירה עוד שלוש שנים?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא נזוז עד שיימצא פיתרון". הלדמן, ישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכירי האוצר הציגו בימים האחרונים בפני אנשי ערוץ 10 דרישה חדשה לתשלום נוסף על סך של 14 מיליון שקלים למימון מערך עידן פלוס, ועשרות מיליונים נוספים כ"דמי הפצה" - זאת עוד בטרם נכתבו התקנות בעניין, ודרישות החדשות עוררו את זעמם של אנשי הערוץ, שטענו כי מדובר בניסיון של האוצר לטרפד את מתווה ועדת לוקר שנועדה למצוא פתרון למצבו. "אנחנו לא נצא מפה עד שיהיה פתרון למצב ויפסיקו לנסות לטרפד", מסר הבוקר יואב הלדמן. "זה מתסכל. אנחנו רק רוצים לחזור ולעשות טלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully