וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור תרבות" מציגה: בית ספר לכתיבה

8.11.2012 / 11:48

דנה ספקטור רן שריג, מאיר גולדברג וגיורא חמיצר ועוד ילמדו בבית הספר החדש. המייסדים: "עידן הניו-מדיה הפך את המילה הכתובה למצרך בסיסי עבור כל משתמש"

הרשת החברתית-תרבותית "גיבור תרבות" שהושקה לפני כשנה משיקה בית ספר לכתיבה. החל מחודש ינואר 2013 יפתח מסלול לימודים רב-תחומי אשר על פי מייסדיו - יובל אברמוביץ' ואמנון ז'קונט, "מיועד למעוניינים ולהפוך את הכתיבה למקצוע". לדבריהם, "עידן הניו-מדיה הפך את המילה הכתובה למצרך בסיסי עבור כל משתמש, בכל פלטפורמה תקשורתית".

בצוות המרצים שילמדו ב"גיבור תרבות - בית הספר לכתיבה" נמנים הסופר והעורך, ד"ר אמנון ז'קונט שילמד קורס לכתיבת פרוזה וכן קורס ושמו "כתיבה ככלי להתפתחות אישית", ביחד עם רעייתו - ורדה רזיאל-ז'קונט; העיתונאית ומגישת הטלוויזיה דנה ספקטור תלמד כתיבה אישית; העיתונאי, הסופר ואיש הטלוויזיה יובל אברמוביץ' ינחה את סדנת הריאיון וכן קורס לכתיבת בלוגים; מאיר גולדברג, ארקדי דוכין וזמיר גולן ילמדו, כל אחד בנפרד, קורסים בכתיבה יוצרת וסדנת פזמונאות; המחזאית הדר גלרון תלמד את יסודות הכתיבה הדרמטית לתיאטרון; היוצר גיורא חמיצר ילמד קורס שכותרתו "סדרת טלויזיה: יצירה, כתיבה, מכירה", רן שריג ילמד כיצד להפוך את המציאות לקומדיה, ומבקרת הטלוויזיה, הבלוגר עומרי חיון ישמש כמרצה אורח, ושיר זיו תעביר קורס שיעסוק בכתיבת ביקורת למי שמעוניין להפוך את הביקורת וההתמצאות בעולם הקולנוע, התיאטרון והטלוויזיה - למקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully