וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ברמה: קמפיין של שפ"מ נכנס ל'ארכייב'

11.11.2012 / 10:29

"תברח למציאות", הקמפיין של משרד הפרסום Y&R ישראל עבור רשת ב' ושפ"מ, אשר הציג את הסיפורים החדשותיים העכשוויים, נכנס למגזין הפרסום המודפס הנחשב בעולם

כבוד לפרסום הישראלי: "תברח למציאות", הקמפיין של רשת ב' ושפ"מ אשר הציג את הסיפורים החדשותיים העכשוויים כאילו היו טלנובלות, נכנס למהדורת נובמבר של מגזין 'ארכייב' , מגזין הפרסום המודפס הנחשב ביותר בעולם.

במרכז הקמפיין עומדת סדרת מודעות המציגות סיפורים חדשותיים המעוצבים בצבעוניות דרמטית המדמה את השפה העיצובית של הטלנובלות. כך למשל ניתן לראות את תמונתם של נשיא ארה"ב ברק אובמה, מזכירת המדינה הילרי קלינטון והנשיא האיראני מחמוד אחמדינג'אד, עם הכותרת "תשוקת הנצים" או את קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ומנהיגי יוון עם הכותרת "משולש גורלי".

מסע הפרסום עלה לפני מספר חודשים ברשתות "קול ישראל" השונות, בערוצים 1 ו-10, בעיתונות הכתובה ובשילוט על גבי אוטובוסים.

"מטרת הקמפיין הייתה לחזק את המותג רשת ב" כרשת האקטואליה המובילה בישראל ולייצר עניין בקרב קהלים חדשים", אמרו היום במשרד הפרסום Y&R אשר עומד מאחוריו. בני ברונסקי, מנהל הקריאייטיב הראשי של Y&R ישראל : "אני מאוד שמח וגאה בצוותים ובמיוחד במקרה זה בעבודה המשותפת שכללה בריף פורץ דרך של מחלקת האסטרטגיה, שהתייחס לראשונה באופן גלוי אל החדשות בתור בידור, לקוח שהלך איתנו עם אמירה לא פשוטה וקריאייטיב שהעבירו את המסר באופן חכם ויצירתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully