וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס INTV: "היוצר יותר חשוב מתוכן התכנית"

11.11.2012 / 12:42

כנס INTV בנושא חדשנות בטלוויזיה נפתח הבוקר בשיחה אישית בין ארי עמנואל, אורח הכבוד של הכנס ומנכ"ל קשת - העומדת מאחורי המיזם

זכיינית ערוץ 2 קשת השיקה הבוקר (ראשון) את כנס INTV בנושא חדשנות בטלוויזיה שנפתח בירושלים, בהשתתפות בכירים מתעשיית הטלוויזיה והניו מדיה בעולם ובארץ.

בפתח הדברים, נשאו דברים ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שר התמ"ת שלום שמחון ויו"ר קרן הון הסיכון JVP אראל מרגלית.

הכנס נפתח בשיחה אישית בין אבי ניר, מנכ"ל קשת לבין ארי עמנואל, סוכן שחקנים ומנכ"ל משותף של סוכנת הטאלנטים הגדולה בעולם, ויליאם מוריס אנדוור (WME). עמנואל מעורב בייזום תכניות טלוויזיה מובילות ובפרויקטים בתחום הבידור והמדיה החדשה. בין המיוצגים בסוכנות נמנים שמות גדולים כמו לארי דייוויד, מרטין סקורסזה ועוד.

לשאלה כיצד הוא מגדיר את המקצוע שלו השיב עמנואל "אני איש עסקים שאוהב את תעשיית הבידור. העסק הזה היום חולש על מפה מאוד גדולה וצריך להכיר גם את הטכנולוגיה והחדשנות , גם לקרוא תסריט וגם להבין מהו סיפור טוב".

לשאלת אבי ניר, "האם האינטרנט שינה את הדרך בה אנשים כותבים?", השיב עמנואל: "אני חושב שאתה טועה. אני צופה ב-15 ערוצים ומשתמש ב-15 אפליקציות. זו הדרך בה אנו צורכים את התכנים. זה לא משנה אם זה באייפד או בעיתון המודפס. הדרך בה מספרים את הסיפור היא אותה הדרך ולכן חייב להיות לך סיפור מצוין אחרת הקהל לא יבוא. השינוי חל באופן צריכה במקום שצורכים".

לשאלתו של ניר מה התכלית של עיסוקו השיב: "אני חושב שאני בתחום הזה מכמה סיבות, קודם כל כדי להשפיע על העולם, להשאיר רושם, להתפרנס כמובן. ככה חינכו אותי במשפחה. אמא שלי לקחה אותנו לקולנוע, לתיאטרון וגם באותה מידה להפגנות בשיקאגו והתכלית שלנו היא להשפיע על השיח או אפילו לשנותו".

"אני אומר שאני לא עוסק יותר בטלוויזיה אך אני מבלה זמן רב בעשייה בטלוויזיה, ואני חושב שהחברה שלנו צריכה להתקדם בכיוון הזה ומשתדל לעבור בין העסקים, בין הקולנוע והתיאטרון ולחשוב על ניצול כל פלטפורמה כדי להעביר את סיפור, כדי לפרנס אנשים, כדי שיוכלו להשפיע".

בהמשך התייחס עמנואל גם להגדלת היצע התכנים בשנים האחרונות. "ככל שיש יותר כולם יצטרכו לייצר תוכן מצוין כדי ליצור תחרות. הדבר החשוב ביותר אם מסתכלים לאחור, הוא הכניסה של נטפליקס. האם זה היה טוב או רע, אני חושב שזה היה מצוין ועכשיו נכנסת אמזון לשוק וגם גוגל".

לשאלתו של ניר, על מה הוא מסתכל קודם כל כשהוא מקבל תוכן ליד, השיב עמנואל: "מבחינתי היוצר הוא יותר חשוב מתוכן התכנית. השאלה שלי היא מי התסריטאי, מי כותב את התכנית".

לקראת כנס INTV: "דרמה היא ללא ספק ז'אנר מגדיר ערוץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully