וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קול ברמה" נגד news1: שיעור תורה או תשדיר תעמולה?

11.11.2012 / 15:55

בשבוע שעבר פרסם כתב news1 ידיעה תחת הכותרת "מצפצפת על ההנחיות. רדיו קול ברמה שידר תעמולה גלויה לש"ס". בתחנה החרדית מאיימים בתביעה: "מדובר בהוצאת דיבה"

תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" טוענת כי עורך האתר news1 יואב יצחק והכתב עידן יוסף הוצאו את דיבתה כאשר פרסמו כי התחנה עסקה בתעמולת בחירות אסורה בעת ששידרה שיעורי תורה, וזאת בניגוד לכללי הרשות השנייה. בתחנה דורשים פרסום תיקון לידיעה, ולא יגישו נגד האתר תביעה משפטית.

בשבוע שעבר פרסם כתב news1 עידן יוסף ידיעה תחת הכותרת "מצפצפת על ההנחיות. רדיו קול ברמה שידר תעמולה גלויה לש"ס". בידיעה צוין כי קול ברמה משמשת "כשופרה של ש"ס" וכי בשבת שעברה היא העבירה את עצרת הבחירות של המפלגה – וזאת למרות כמה אזהרות שהתקבלו בתחנה מהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

"העצרת שודרה בקול ברמה במשך שעות אחדות, שברובן שודרו דברי תורה, אך פה ושם השחילו הרבנים דברים בזכותה של ש"ס", נכתב בידיעה. "אחרון לדבר היה מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, שאמר כי כל הח"כים של ש"ס מקרבים לתורה". בסוף הידיעה הובאה תגובתה של תחנת הרדיו, שציינה כי "כמדי שבוע, גם השבוע העביר רדיו קול ברמה את שיעורו השבועי של מרן הרב עובדיה יוסף", וכי הרדיו פועל בהתאם להוראות הרשות השנייה.

בתחנה טוענים, כפי שמסרו ל-news1, כי לא היה מדובר באירוע בחירות של תנועת ש"ס אלא בשיעור תורה שבועי וכי התחנה אינה מזוהה עם תנועה פוליטית כלשהי או שופר לתנועה פוליטית כלשהי. "גם אם היה מדובר באירוע פוליטי, הרי שלא היה קיים כל איסור לשדרו, ממש כשם שלא חל כל איסור לשדר את מסיבת העיתונאים של בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן בה הודיעו על איחוד הרשימות בראשן הם עומדים, כשם שלא חל כל איסור לשדר את מסיבת העיתונאים שכינס מר שאול מופז בה חשף את קמפיין הבחירות של המפלגה בראשה הוא עומד וכשם שלא חל כל איסור לשדר רק ביום ה' האחרון ראיון נרחב עם מר יאיר לפיד במסגרת התכנית 'משעל חם', במסגרתה קידם את המפלגה שאותה הקים", הוסיפו בתחנה, ודרשו מהאתר לפרסם תיקון.

עורך news1 יואב יצחק סרב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully