וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצע בעזה: רשת ביטלה תוכניות; גל פתוח ברדיו האזורי

14.11.2012 / 21:16

בערוץ 10 ישדרו את רצועת הלילה עם פריצות לחדשות וב"רשת" ביטלו את "דייט בחשיכה" ויתאימו כבר מחר את רצועת הדיי-טיים החדשה למצב. ברדיו האזורי בדרום יעברו ל"גל פתוח"

זכיינית ערוץ 2 רשת תוותר על שידור הריאליטי "דייט בחשיכה" הערב ותפקיע את השידורים לטובת חברת החדשות של הערוץ, זאת עקב מבצע "עמוד ענן" שנפתח אחר הצהריים וההיערכות לפעולה קרקעית נרחבת ברצועת עזה. בערוץ 10 טרם הוחלט האם לבטל את "פנים אמיתיות", והחלטה על כך תתקבל לקראת סיום מהדורת החדשות ובהתאם להערכות מצב. מהדורת "מבט" בערוץ הראשון הוגדרה עם תחילת האירועים כמורחבת ועלתה לשידור בשבע וחצי, וטרם הוחלט על מועד סיומה.

הידיעות הראשונות על המבצע הצבאי הגיעו בסמוך שעה ארבע אחר הצהריים, וערוצי הטלוויזיה פתחו במשדרים מיוחדים של חברות החדשות כאשר הכתבים הצבאיים וכתבי הדרום דיווחו מהשטח, ובאולפן ישבו הפרשנים לענייני ערבים. בשעה השלישית למשדרים התארחו באולפני התכניות - "לונדון וקירשנבאום" בערוץ 10 ו"שש עם עודד בן עמי" בערוץ 2 - פוליטיקאים שעסקו בזווית המדינית של האירועים.

בהמשך הערב בערוץ 2 תשודר "מצב האומה" עם התייחסות מיוחדת לאירועים האחרונים אולם השידור יהיה במקביל לאולפן פעיל של חברת החדשות שיעביר פריצות לשידור לפי דרישה. בערוץ 10 ישודרו אחרי הפריים טיים מבזקים, ורצועת הערב ובה התכניות "היום שהיה" ו"לילה כלכלי", תשובץ בדיווחים של חדשות 10.

זכיינית ערוץ 2 רשת השיקה היום רצועת דיי-טיים חדשה שבמהותה מבוססת שידורים חיים, ובכוונתה לנצל אותה כבר מחר: תכנית הבוקר תוארך בשעה על חשבון "לחיות טוב" שלא תשודר, ושאר תכניות הרצועה והתוכן בהן יותאמו להתפתחויות בגזרה הבטחונית.

היערכות מיוחדת גם בתחנות הרדיו. סמנכ"ל הרדיו של הרשות השנייה עידית צ'רנוביץ' הציעה הערב לתחנות הרדיו "קול ברמה" ו"רדיו דרום 101.5FM" לבטל את שידורי הלילה שלהן ולעבור למתכונת גל שידורים פתוח שבו ישודרו אזעקות, במידה ויופעלו. גם רדיו תל אביב עובר למתכונת מיוחדת ומשדר לאורך היום עדכוני חדשות בכל חצי שעה.

בעקבות המבצע בעזה: גל ביטולים של אירועי תרבות בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully