וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו הפעוט של עיתונאי ה-BBC נהרג במתקפה על עזה

16.11.2012 / 9:58

תמונתו של עורך במחלקת החדשות בערבית של הרשת מחזיק בידיו את גופת התינוק ומבכה את מותו הופצה על ידי סוכנויות הידיעות והודפסה בעיתונים רבים שיצאו אתמול

בנו הפעוט של עיתונאי ה-BBC ג'יהאד מישראווי נהרג במהלך מתקפה אווירית של צה"ל ברצועת עזה. תמונתו של העיתונאי מחזיק בידיו את גופת התינוק ומבכה את מותו הופצה על ידי סוכנויות הידיעות והודפסה בעיתונים רבים שיצאו אתמול, בהם גם על שער הוושינגטון פוסט.

בהודעה שהוציאה רשת BBC נמסר כי מישראווי, אשר מועסק כעורך במחלקת החדשות בערבית של הרשת, איבד את בנו עומאר בן ה-11 חודשים לאחר שביתו ספג רסיסי פגז. הרשת שידרה ראיון שטח שנערך עמו זמן קצר לאחר המקרה ובו אמר ג'יהאד למראיין כי גם גיסתו נהרגה בתקרית, ובנו השני ואחיו נפצעו גם הם.

כתב BBC ברצועת עזה והשטחים ג'ון דוניסון, המדווח לרשת על המבצע בעזה, אמר במשדר הבוקר של הרשת כי "בין ההרוגים בעזה ישנם גם ילדים. אחד מעמיתי איבד את בנו הצעיר, ועד כמה שהרג אזרחים של שני הצדדים הוא דבר טראגי - זה קשה במיוחד כאשר זה קורה למישהו שאתה מכיר ועובד איתו".

ראש דסק חדשות החוץ של רשת BBC ג'ון וויליאמס הפיץ מזכר לעובדי הרשת ובו כתב: "מחשבותינו כעת עם גי'האד ועם שאר צוות BBC בעזה. זהו רגע קשה במיוחד לכל הלשכה בעזה, ואנו ברי מזל על כך שיש לנו שם צוות כה מסור
ואמיץ. המקרה הזה הוא תזכורת מפוכחת של האתגרים הניצבים בפני רבים מעמיתינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully