וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופים בצמרת ONE: גידי ליפקין יחליף את אסף אבולעפיה

18.11.2012 / 18:19

העורך הראשי של אתר הספורט אסף אבולעפיה הודיע היום על פרישה מהתפקיד, ואת מקומו יתפוס עיתונאי מעריב לשעבר גידי ליפקין - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

חילופים בצמרת אתר הספורט ONE: העורך הראשי של האתר אסף אבולעפיה הודיע היום על פרישה מהתפקיד, ואת מקומו יתפוס עיתונאי מעריב לשעבר גידי ליפקין - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אבולעפיה שימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות.

ליפקין החל את דרכו ברשת ידיעות תקשורת וסיקר במקומוני תל אביב ופתח תקווה את קבוצות הכדורגל האיזוריות. בשנת 2003, עם מינויו של ניר חפץ לעורך מדור הספורט של ידיעות אחרונות הוא מונה לכתב בכיר במדור, ובהמשך שימש ככתב מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. לפני שנה ערק ליפקין למתחרים מבית מעריב לאחר מינויו של חפץ לעורך העיתון, והוא שימש כתחקירן בעיתון ועסק בעיקר בנושאים כלכליים. כעת הוא יחליף את אבולעפיה בתפקיד העורך הראשי של אתר הספורט ONE.

אתר הספורט ONE הוא המוביל בתחומו בישראל, עם חשיפה של 9.6% מהגולשים בישראל, שהם יותר מחצי מיליון כניסות בחודש - כך לפי נתוני הוועדה למדרוג האינטרנט לחודש אוקטובר. לאחרונה הרחיבו באתר את פעילות הווידאו שלהם ואת שיתוף הפעולה עם יוטיוב, ובמסגרתו מאפשרים באתר צפייה במשחקי כדורגל בשידור דחוי ותכנים נוספים. כמו כן לאחרונה הצטרף ONE כספק תוכן של ערוץ הכדורגל הבינלאומי של ג'ילט.

אסף אבולעפיה אישר את הפרטים ומסר לוואלה! ברנז'ה: "אני מסכם ארבע שנים כעורך הראשי של ONE, עברתי הרבה מאוד דברים עם מערכת תוכן מדהימה ויוצאת דופן. זו הזדמנות לומר תודה לכל השותפים לדרך, אני גאה במה שעשינו באתר ובאנשים שעובדים בו ומאחל בהצלחה רבה למחליפי".

גידי ליפקין סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully