וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי שנה בלבד: מנכ"ל רשת ג' יניב מורוזובסקי יסיים את תפקידו

19.11.2012 / 16:58

מורוזובסקי מסיים בימים אלה תקופת ניסיון של חצי שנה בתפקיד, ועל פי כללי הרשות בתום התקופה הזו על מנהליו להחליט האם להמשיך את המינוי. ההחלטה התקבלה בהפתעה

רשות השידור לא תעניק מינוי קבע למנהל רשת ג' החדש, יניב מורוזובסקי, והוא יסיים את תפקידו. מורוזובסקי מסיים בימים אלה תקופת ניסיון של חצי שנה בתפקיד, ועל פי כללי הרשות בתום התקופה הזו על מנהליו לקבל החלטה האם להמשיך את המינוי. מנהל הרדיו ברשות, מיקי מירו, החליט שלא להעניק לו את מינוי הקבע.

יניב מורוזובסקי נבחר לתפקיד למנהל רשת ג' בחודש מרץ השנה, ומינויו נחשב למפתיע בשל גילו הצעיר, 29, והיותו מינוי מחוץ לרשות השידור. הוא שימש בעבר בין היתר כמגיש ועורך של תוכניות אקטואליה ומוזיקה בגל"צ, גלגלצ וברדיו אקו 99FM. מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם מסר עם מינויו כי "הנהלת רשות השידור תסייע למנהל החדש שנבחר לעמוד באתגר ולהוביל את רשת ג' בעידן הרפורמה המתקרבת" וכי "רשת ג' חייבת להתרענן ולהתחדש ולהפוך במהירות המרבית לתחנת המוזיקה המואזנת ביותר בארץ".

בחודשים האחרונים עסק מורוזובסקי בין היתר בבניית לוח שידורים חדש לתחנה שזכה לביקורות טובות, אולם הוא לא הועלה לאישור ועדת התוכן של הרשות. עובדים בתחנה אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי פיטוריו של יניב מורוזובסקי התקבלו אצלם בהפתעה. "לדעתנו יניב הביא לרשת ג' רוח צעירה ורעננה". רשות השידור מסרה בתגובה כי "כל מנהל שנבחר במכרז נמצא בתקופת ניסיון, שבה המערכת יכולה לקבל החלטה שלא להאריך את העסקתו בכפוף לכללי המינהל התקין ברשות. כך גם לגבי מנהל רשת ג' שהיה בתקופת ניסיון". תגובתו של יניב מורוזובסקי לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully