וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכים בברזל: אולפן חדש ל"רשת"

21.11.2012 / 11:27

רשת חונכת הבוקר אולפן שידור חדש ומשודרג בקומה השניה של בניין השידורים שלה ברמת החייל. האולפן ישמש את תכניות הדיי-טיים של הזכיינית

בצל שידורי החדשות האינטנסיביים ושבוע לאחר השקת לוח שידורים חדש המבוסס של תכניות בשידור ישיר, חונכת הבוקר (רביעי) זכיינית ערוץ 2 רשת אולפן שידור חדש ומשודרג בקומה השניה של בניין השידורים שלה ברמת החייל. בשדרוג הושקעו כ-2 מיליון ש"ח ועל העבודה הטכנית אחראית חברת "מזמור הפקות" המחזיקה בבעלות על האולפן ומספקת שירותי שידור עבור רשת. האולפן ישמש את תכניות הדיי-טיים החדשות של הזכיינית.

"השדרוג נולד מתוך הצורך להקל על עבודתם של אנשי ההפקה והפוסט פרודקשן, לספק להם מערכת גרפיקה שמותאמת למגוון גדול של תוכניות עם אפשרויות גרפיקה מתקדמות בתחום הברודקאסט והווידיאו", אומר דניאל לנקרי, הבעלים של "מזמור הפקות". לוח השידורים החדש של רשת הושק בשבוע שעבר והוא מבוסס כולו על שידורים חיים, בהן תכנית הבוקר עם הילה קורח ואברי גלעד, ותכניות בהנחיית קובי מחט, עינת ארליך, ענת הראל וסופי צדקה. כמו גם הושקה "מדברים על זה" עם שי גולדן שרון כידון, ומהאולפן המחודש משודרים גם מבזקי החדשות של הזכיינית בכל שעה עגולה.

במסגרת השדרוג הטכני של האולפן הותקנו מערכות ממוחשבות המאפשרות ניגון קבצים והקלטה בסנכרון מלא עם מערכת העריכה ואפשרות לעבוד על קבצי הווידיאו והשמע באופן ישיר מהמצלמה באולפן ישירות לחדר העריכה ללא צורך בדגימה לקלטות פיזיות. כמו כן הוחלפו כל המצלמות הישנות והציוד הנלווה להן הטלפרומפטרים שודרגו ונבנתה מערכת תפאורה חדשה עבור רצף התכניות.

"התוספות הללו מאפשרות שידור חי מהבוקר עד הלילה", אומר גורם ברשת. "הטאלנטים החדשים, התכנית החדשות והעיצוב החדש - הכל מתוכנן סביב הסוגיה של השידורים החיים. דווקא בתקופה כזו של אירועים חדשותיים, ההחלטה לבסס תכנית על שידור חי ולהפוך אותה לדינאמית מוכיחה עצמה כנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully