וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל פיטורים בתקשורת? רשות השידור מחפשת משנה למנכ"ל

21.11.2012 / 11:51

השבוע פרסמה הרשות מכרז לאיוש התפקיד החדש ובו היא קוראת למועמדים מחוץ לרשות השידור להציע עצמם לתפקיד ולעבוד בכפיפות ישירה למנכ”ל יוני בן מנחם

לראשונה מזה עשור מבקשת רשות שידור למנות תפקיד בכיר חדש: משנה למנכ"ל רשות השידור, וזאת נוכח השקת תכנית הרפורמה. השבוע פרסמה הרשות מכרז לתפקיד ובו היא קוראת למועמדים מחוץ לרשות השידור להציע עצמם לתפקיד ולעבוד בכפיפות ישירה למנכ"ל יוני בן מנחם.

במסגרת התפקיד ישמש המשנה למנכ"ל אחראי לתפעול השוטף של הארגון בכל התחומים למעט נושאי תוכן, והוא יהיה בעל אחריות כוללת לניהול ואינטגרציה של כל יחידות הרשות ותיאום פעולות הסמנכ"לים. המשנה למנכ"ל יהיה אחראי לגיבוש תכניות העבודה השנתיות של כלל הרשות, כמו גם לייזום ופיתוח פרויקטים מיוחדים של רשות השידור. המועמד יהיה חבר הנהלת רשות השידור.

ההחלטה להוציא את התפקיד למכרז חיצוני הגיעה לאחר שאף עובד מתוך הרשות לא הגיש מועמדות לתפקיד כאשר הוצע במכרז פנימי. תנאי הסף להגשת מועמדות הם תואר ראשון­ וניסיון­ של עשר שנים לפחות בחוזי העיסוק הרלוונטיים. המועמד שייבחר יוצב בתפקיד למשך תשעה חודשי ניסיון, אשר לאחריהם יוחלט האם להאריך את כהונתו ולמנות אותו לתפקיד באופן קבוע.

"קול קורא" להחלפת "שישי עם טל ברמן"

בתוך כך, מוציאה היום רשות השידור "קול קורא" ליוצרים להפקת תכנית אירוח לערב יום שישי, והיא מציעה השתתפות תקציבית של 270 אלף ש"ח לתכנית. התכנית המתוכננת תחליף את התכנית "שישי עם טל ברמן" בהפקת "עומר TV" שתרד מהאוויר בתום עונה אחת בלבד, ועלות הפקתה הייתה זהה לזו שמציעה כעת הרשות לתכנית החדשה. בהפקת תכניתו של יעקב מנדל "נפגשים בשישי" לא יהיה שינוי בשלב זה, אולם ייתכן כי לאחר תחילת הפקת התכנית החדשה ייערך שינוי בשיבוץ המשדרים.

מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם התייחס היום לקול הקורא ואמר כי "בצד חיזוק תכניות, סוגת העילית בתחום הדרמה והתעודה, מתכוונת רשות השידור לחזק גם את ז'אנר הבידור והתרבות באמצעות תכנית אירוח בערב יום שישי שתפנה לכלל הציבור הרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully