וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שליט, הספר

26.11.2012 / 14:06

שלושה כתבי צפון מסיימים בימים אלו את עבודת התחקיר לספר אודות משפחת שליט בשנים בהן היה גלעד בשבי החמאס. הספר יכלול חומרים שעד כה לא פורסמו בשל "המצב הרגיש"

שלושה מכתבי הצפון שסיקרו באופן אינטנסיבי את תקופת השבי של גלעד שליט ושהו זמן ממושך עם משפחת שליט במצפה הילה, הודיעו השבוע לנועם שליט כי הם עתידים להוציא ספר שיכלול סיפורים ומידע שטרם פורסם על מאבק המשפחה להשבתו של שליט - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בשבועות הקרובים הם צפויים להיפגש גם עם גלעד, לבשר לו על הספר המתוכנן ולבקש ממנו להתראיין עבורו.

השלושה, כתב ערוץ 10 אלי לוי, כתב ישראל היום דניאל סיריוטי וכתב הערוץ הראשון אלירן טל הודיעו לנועם שליט כי עבודת התחקיר עבור הספר כבר החלה על ידם, וכי בכוונתם להוציא את הספר ביום השנה השני לשחרורו של החייל החטוף.

אלי לוי אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "כמות החומרים שלא פורסמו היא רבה ומעניינת". לדבריו, "שלב איסוף החומרים כבר החל. יש בידנו כל מיני הקלטות, מסמכים וחומרים כתובים, מגוון רחב של דברים ששלושתנו אספנו במשך חמש וחצי שנים וחומרים שהצטברו אצלנו שלא ראו אור ושאף אחד לא פרסם אותם".

אם היה לכם את המידע, למה לא פרסמתם אותו בזמן אמת?

"היו כל מיני סיבות שהיו קשורות להימצאותו של גלעד שליט בשבי ולמצב המשפחה. היו דברים הם ביקשו שלא יתפרסמו בגלל המצב הרגיש שהם היו בו וכיבדנו את זה, היו דברים שנפסלו באופן גורף על ידי השב"כ או הצנזורה ועכשיו אחרי שהוא לא בשבי אין מניעה לפרסם, היו סיפורים שהמערכות ויתרו עליהם בגלל עומס החומרים ועכשיו יש להם מקום. חוץ מזה היו הרבה דברים שנאמרו לנו כשיחות אוף רקורד שהיו אז לא לפרסום - ואנחנו נבקש לבחון אותן מחדש. חוץ מזה כמובן כל מיני סיטואציות שהיינו עדים להן בהלך המאבק".

ואיך נועם שליט הגיב?

"הוא הגיב בצורה שמאוד הפתיעה לטובה. הודענו לו על זה שעתיים אחרי החיסול של ג'עברי, במקרה. הוא היה ביגור ואני הייתי באולפן בנשר, ונסעתי כדי לספר לו על פנים אל פנים. הוא חייך, וביקש שנעדכן אותו איך זה מתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully