וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקברי רכשה את "אוכל רחוב" של ענני תקשורת

27.11.2012 / 14:24

ייצוא נוסף של פורמט ישראלי: הסדרה בהנחיית ישי גולן המציגה אוכל רחוב במגוון ערים בעולם, תשודר בדרום אמריקה. לאחרונה נמכרה הסדרה גם לרשת "נשיונל ג'יאוגרפיק" העולמית

הישג נוסף לענף הטלוויזיה הישראלי: הקו-פרודוקציה הישראלית-צרפתית בשפה האנגלית "אוכל רחוב", אשר מופקת על ידי "ענני תקשורת", נרכשה על ידי רשת דיסקברי בדרום אמריקה. לאחרונה נמכרה הסדרה גם לרשת "נשיונל ג'יאוגרפיק" העולמית.

"אוכל רחוב" בהנחיית ישי גולן, שודרה בערוץ הטיולים הישראלי (אפיק 27 ב-yes וערוץ 47 ב-HOT), והעונה הראשונה צולמה בצרפת, הולנד, איטליה, אוסטריה, מרוקו, טורקיה, גאורגיה, הודו, וייטנאם, תאילנד, מקסיקו וישראל. בכל אחד מ-13 פרקי הסדרה, ביקר גולן בעיר אחרת בעולם וטעם מאוכל הרחוב שיש לה להציע. כעת עובדים ב"ענני תקשורת" על עונה שנייה שתצולם בין היתר, בריו דה-ז'נרו, ניו יורק, אתונה ובירת פרו לימה. בארץ צולם פרק כחלק מהעונה הראשונה בעיר חיפה, ובעונה השנייה תתמקד הסדרה במהלך אחד הפרקים באוכל הרחוב של העיר רמלה וערים מקומיות נוספות.

את הסדרה יצרה ללי גורדון, ביים טל פיטל, ערכה שרה בייטל, הפיקה תמר ברוש וצילם עומרי תקוע. מדובר על שיתוף פעולה של "ענני תקשורת" עם ערוץ הטיולים הצרפתי VOYAGE וחברת קיינטה.

מנהלת השיווק הבינ"ל ב"ענני תקשורת", סיגל שלדג, אמרה כי "'ענני' גאה על כך שסדרות מבית היוצר שלה ממשיכות להצליח בעולם. לאור הצלחתה של הסדרה בשוק הבינ"ל, אנחנו ממשיכים להפיק את הסדרה ברחבי העולם ודואגים לשלב פרקים מישראל כמו חיפה ורמלה,בכך אנו מביאים לצופי העולם את התרבות הישראלית המיוחדת דרך אוכל הרחוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully