וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NMC יונייטד מתרחבת: קרן פלס, הראל סקעת וגלי עטרי יצטרפו לשורותיה

27.11.2012 / 14:38

חטיבת המוסיקה של החברה העוסקת גם בניהול וייצוג אמנים מגייסת את המנהל האישי הוותיק אסף דרעי, ואיתו גם את האמנים שהוא מייצג. בשנה שעברה רכשה החברה את פעילות "טלעד"

חברת NMC יונייטד מרחיבה את פעילותה: חטיבת המוסיקה העוסקת מזה שנה וחצי גם בניהול וייצוג אמנים מגייסת את המנהל האישי הוותיק אסף דרעי, ואיתו גם את האמנים שהוא מייצג: קרן פלס, הראל סקעת וגלי עטרי. כיום חתומים ב-NMC בין היתר האמנים ישי לוי, עילי בוטנר, סגיב כהן, אניה בוקשטיין, יניב דאור, תמר אייזנמן ולירז צ'רכי.

בשנים האחרונות ערכה NMC יונייטד מספר עסקאות שהגדילו את היקף החברה באופן משמעותי. בתחילה רכשה את "הד ארצי" לאחר שהפכה בעלת הזיכיון של סרטי יוניברסל והכותרים של "האחים וורנר" בסכום של ארבע מיליון שקלים וכן רכשה את הזרוע הקמעונאית של "בלוקבסטר". בשנה שעברה רכשה החברה את פעילות זכיינית ערוץ 2 לשעבר "טלעד" העוסקת בייצוג ערוצים זרים בישראל ביניהם ערוץ !E, ערוץ ביוגרפיה (bio), ערוץ MGM וערוץ ההיסטוריה. כמו כן השיקה MNC יונייטד בשיתוף עם וואלה! מתחם מוזיקה מקוון המאפשר הורדה חוקית של מוזיקה מתוך קטלוג רחב.

פנינה אדרי מנכ"ל NMC יונייטד: "בהמשך להקמת מחלקת הבוקינג העוסקת בייצוג אמנים וקידומם המסחרי בהופעות מול גופים גדולים ופרטיים בארץ ובחו"ל, מדובר במהלך טבעי אשר ייתן מענה משלים נוסף לצרכי האמנים בניהול בנייה נכונה של הקריירה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully