וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדון אדלסון מועמד לתואר "איש השנה של המגזין טיים"

27.11.2012 / 16:02

הבעלים של ”ישראל היום” מועמד לתואר היוקרתי המוענק מדי שנה לאישיות אשר השפיעה לטוב או לרע יותר מכל על אירועי השנה החולפת

מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון מועמד לתואר היוקרתי "איש השנה של המגזין טיים לשנת 2012", המוענק מדי שנה לאישיות אשר השפיעה לטוב או לרע יותר מכל על אירועי השנה החולפת. זהות הזוכה בתואר אשר דיוקנו יודפס על שער המגזין תיחשף ב-14 בדצמבר.

המולטי מיליארדר האמריקני בן ה-79 שלדון אדלסון מועמד לתואר על רקע מעורבותו העמוקה בהליך הבחירות לנשיאות ארצות הברית שהתקיימו השנה שהתבטאו בתרומה כספית חסרת תקדים של עשרות מיליוני דולרים לקמפיין הבחירות של המועמד הרפובליקני, מיט רומני, שהפסיד לבסוף. "לא ברור מהיכן איל הון בתי הקזינו השמרני השיג את הכסף שלו, מלבד ערימה של עיתונות רעה", נכתב במגזין וצוין כי אדלסון הוא תומך כבד משקל בסוגיות של ישראל ויהדות, וצוין כי מבקרים בארצות הברית הצביעו עליו כמי שניסה "לקנות" את הבחירות בארצות הברית.

גיליון "איש השנה של המגזין טיים" מודפס מדי שנה באופן מסורתי מאז שנות ה-20. בשנה הקודמת נבחרה האישיות הקונספטואלית "המפגין", ובשנה שקדמה לה נבחר מייסד פייסבוק מארק צוקרברג. בשנה לפניה נגיד הבנק המרכזי האמריקאי בן ברננקי וב-2008 - הנשיא שנבחר באותה שנה, ברק אובמה.

לפני חודשיים התייחס אדלסון באופן נדיר לפעילותו בישראל והוצאת העיתון ישראל היום. "אנחנו יותר מדי הוגנים", הוא הגיב בעוקצנות לשאלת המראיין, שהציג בכתבתו את "ישראל היום" כ"עיתון שמרני אשר הוא, כמו רומני, תומך עד מאוד בראש הממשלה בנימין נתניהו. אדלסון הסביר את המניעים להקמת העיתון: "היה בכוונתנו לעשות אותו הוגן ומאוזן כיוון ששאר העיתונים נמצאים הרחק בשמאל. הבעיה בחינוך ובתקשורת היא שכולם נמצאים בשמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully