וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה & מושון בדרך לסולחה?

28.11.2012 / 13:34

"אני מבקש להבהיר שהמכתב בו נכתבו דברים קשים, נכתב בעידנא דריתחא", כתב משה נסטלבאום למושון מצליח, זאת לאחר שלפני חודשיים השווה אותו ל"סניטר שנתנו לו לנהל בי"ח"

יישור קו חלקי בין מנהל חטיבת החדשות משה נסטלבאום ומנהלו מושון מצליח, זאת לאחר שהראשון הפיץ מכתב חריף ובו טען כי דרך ניהולו של מצליח "משולה לזו של סניטר שנתנו לו לנהל בית חולים". בעקבות מכתב הבהרה ששלח השבוע ושהגיע לידי וואלה! ברנז'ה, הסיר מצליח את איומו להגיש נגד נסטלבאום תביעת דיבה.

"אני מבקש להבהיר שהמכתב שהופנה אליך, שהעתקים ממנו הועברו למספר רב של מכותבים ובו נכתבו דברים קשים, נכתב בעידנא דריתחא", כתב נסטלבאום למצליח. "לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בך ואני מצטער על כך". במכתבו צוין כי שני הצדדים מצהירים שאין להם עילות תביעה זה נגד זה. לפני חודשיים זימן מנהל הטלוויזיה מושון מצליח את נסטלבאום לבירור משמעתי, זאת עקב טענות כי חיבל במזיד בשידור של הערוץ הראשון מטקס חלוקת פרס אומ"ץ.

נסטלבאום העביר למצליח ולגורמים בכירים אחרים ברשות השידור את התייחסותו, אולם שיבץ בה ביקורת קשה וחריפה על תפקידו של מנהלו. "אם היית טורח לבדוק את העובדות הפשוטות לא היית מתבזה בכתיבת מכתב שמעיד על סגולות הניהול שלך", כתב למנהלו. "רק 'מנהל' שכל נסיונו הניהולי עיתונאי מתמצה בניהול תפאורה והקצאת משאבים בטלוויזיה, ללא רקע עיתונאי, ובוודאי שללא שיקול דעת עיתונאי, יכול לנקוט בדרך שבה נקטת ולהשתמש בסמכות הניהולית שניתנה לך כדי לבוא חשבון עם מי שאינו מפסיק להתריע כי דרך ניהולך משול לזה של סניטר שנתנו לו לנהל בית חולים", כתב אז.

ההתנצלות: על רקע פרישתו הצפויה של מצליח מהתפקיד

גורם בערוץ הראשון אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי התנצלותו של נסטלבאום הוגשה בהוראת הנהלת רשות השידור, זאת על רקע פרישתו הצפויה של מצליח מהתפקיד. מצליח, אשר משמש בתפקיד במינוי בפועל, אמור לפרוש ממנו בתום תקופת הבחירות. "משרת מנהל הטלוויזיה נחשבת ברשות השידור ליוקרתית ומבוקשת בשל התנאים שהיא נושאת עמה", מסביר הגורם, "ומשה נסטלבאום הוא אחד המועמדים לתפקיד. ביקשו ממנו להתנצל כדי לא לפתח חזית נוספת לקראת מינוי משוער שלו למחליפו של מצליח".

הכוונה בחזית נוספת היא לעימות משפטי נוסף על אחרים שמתנהלים בימים אלה נגד נסטלבאום – בהם סכסוכים עם עיתונאים וטאלנטים שפוטרו תחת ניהולו וכן סכסוך מתמשך עם אגודת העיתונאים בתל אביב ועם העומד בראשה יוסי בר מוחא. בימים אלה, אומר הגורם, הדמות הדומיננטית במחלקת החדשות של הערוץ הראשון אינה משה נסטלבאום, אלא ממלא מקומו אלון מזר המשמש כעורך "פוליטיקה".

ממשה נסטלבאום נמסר בתגובה כי "מנהל חטיבת החדשות בערוץ הראשון, משה נסטלבאום ומנהל הערוץ הראשון בפועל מושון מצליח החליפו בניהם מכתבים זהים שבהם הביעו צער על דברים שנאמרו בעידנא דריתחא. הדבר נעשה בתיווכו של פרקליטו של מצליח, עו"ד מידי מוזר. הנהלת הרשות לא הייתה שותפה בכך ואין לה כל קשר לעניין. הדבר נעשה בעקבות פנייתו של עו"ד מוזר לנסטלבאום שבא הוא ביקש להגיע להסדר עם מרשו. שני הצדדים הודיעו כי אין להם כל טענה האחד כלפי האחר".

מושון מצליח מסר בתגובה: "ראשית המכתבים לא זהים, ומר נסטלבאום מודע לכך. מעבר לכך, נסטלבאום התנצל בפני והביע את צערו על מכתבו שלדבריו נכתב בעידנא דריתחא, והסכמתי לקבל את התנצלותו בסיכום שנעשה אצל עו"ד מיבי מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully