וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה אבישי בוקובזה תשמש כדוברת דואר ישראל

28.11.2012 / 13:56

דירקטוריון חברת הדואר אישר הבוקר את מינויה לתפקיד. אבישי כיהנה ב-4 השנים האחרונות כדוברת מנכ"ל משרד רה"מ, וכממונה על הדוברות בתחומים הכלכליים - חברתיים במשרד

דירקטוריון חברת דואר ישראל אישר הבוקר את מינויה של מיה אבישי (בוקובזה), לתפקיד דוברת החברה. אבישי תשמש גם כחברת הנהלה. מינויה של אבישי הובא לאישור הדירקטוריון על ידי מנכ"ל החברה חיים אלמוזנינו, עם השלמת עבודתה של ועדת האיתור בראשותו, זאת לאחר מכרז אליו ניגשו למעלה מ-50 מועמדים ומועמדות.

בארבע השנים האחרונות כיהנה אבישי כדוברת מנכ"ל משרד ראש הממשלה, וכממונה על הדוברות בתחומים הכלכליים - חברתיים במשרד ראש הממשלה. אבישי עבדה במשרד בתקופתם של שני ראשי ממשלה: אהוד אולמרט ובנימין נתניהו, ופעלה בצמוד לשלושה מנכ"לים של המשרד – רענן דינור, איל גבאי והראל לוקר.

אבישי חברת מועצת הקולנוע וחברת מועצת הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול. בעשר השנים שלפני תפקידיה במשרד ראש הממשלה, מילאה אבישי מגוון תפקידים בתחום העיתונות והדוברות הציבורית.

אבישי, בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל, וצפויה לקבל בקרוב את התואר השני בתקשורת מטעם אוניברסיטת בן- גוריון. בעקבות אישור המינוי אמרה אבישי: "לאחר למעלה מארבע שנים מרתקות במשרד ראש הממשלה, אני שמחה להצטרף לחברת דואר ישראל, ולתרום מניסיוני להצלחת החברה. אני מודה למנכ"לי משרד רה"מ על האמון שנתנו בי, ולהנהלת חברת דואר ישראל על בחירתם".

מנכ"ל חברת דואר ישראל, חיים אלמוזנינו: "מיה מהווה חיזוק משמעותי להנהלת החברה ובטוחני כי ניסיונה יסייע להצעיד את החברה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully