וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי בן עובדיה מונתה לסמנכ"ל תוכן ועורכת ראשית של וואלה!

28.11.2012 / 17:23

בן עובדיה תצטרף לוואלה! בתחילת דצמבר ובמסגרת תפקידה תהיה אחראית להמשך מהלך התעצמות מחלקת החדשות של וואלה! והפיכתה לגוף אקטואליה עצמאי ומוביל בישראל

וואלה! מודיעה היום (ד') על מינויה של טלי בן עובדיה לסמנכ"ל תוכן ועורכת ראשית.

בן עובדיה היא ממובילי תעשיית העיתונות בישראל. ב-20 השנים האחרונות כיהנה במגוון תפקידים בכירים במערכות החדשות המרכזיות במדינת ישראל: בעברה שימשה כסמנכ"ל חברת חדשות 10 ועורכת ראשית של "המהדורה המרכזית" של חדשות 10 והיתה חברה בצוותי ההקמה של גופי חדשות המובילים בישראל כגון חדשות 10, ynet וחדשות 2. בין היתר ערכה בן עובדיה עבור חדשות 2 את "המהדורה המרכזית" ואת "אולפן שישי". כמו כן, ערכה את התוכנית "משעל חם" ברשת ואת "זה הזמן" עם עמנואל רוזן בערוץ 10. בתפקידה האחרון יצרה שורת סרטים דוקומנטריים עבור הזכיינית קשת בערוץ 2.

בן עובדיה תצטרף לוואלה! בתחילת דצמבר ובמסגרת תפקידה תהיה אחראית להמשך מהלך התעצמות מחלקת החדשות של וואלה! והפיכתה לגוף אקטואליה עצמאי ומוביל בישראל. לפני מספר חודשים הצטרף לוואלה! חדשות ינון מגל, עד לאחרונה מגיש מהדורת מבט. בשבועות האחרונים שידרה וואלה! סדרה של משדרי חדשות מיוחדים בשידור חי שכיסו את הבחירות בארה"ב וכן את כל מהלך מבצע "עמוד ענן".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "טלי היא עיתונאית ועורכת מבריקה ומוערכת ואנו שמחים על הצטרפותה למשפחת וואלה!".

טלי בן עובדיה: "אני נלהבת לקראת האתגר לעמוד בראש מערך התוכן של האתר המוביל בישראל ושמחה להשתלב בשינוי האדיר שעוברת וואלה! בתחום החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully